بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵

ثروتمندان عادات مثبتی دارند که باعث پولدار شدن آنها شده است و کارهایی که 90 درصد مردم انجام نمی دهند را به کار می گیرند.

پتو ژله ای دونفره

پتو ژله ای دو نفره به دلیل داشتن وزن استاندارد و بسیار سبک بهترین گزینه برای استفاده در مسافرتهای دور و نزدیک هستند زیرا سبک بودن آنها خود یک امتیاز مثبت محسوب شده و کمک می کند تا حمل و جابجایی نمونه ها بسیار آسان و بدون زحمت باشد. همچنین باید بگوییم که این محصولات جای بسیار کمی را درون چمدان و ساکها اشغال می کنند پس به راحتی می توان وسایل دیگر را هم درون چمدان قرار داده و از بردن بار اضافی و سنگین خودداری کنید.

روغن تقویت مژه

از آنجا که معضل کم و ضعیف بودن مژه یکی از معضلات اکثر افراد می باشد لذا افراد بسیار زیادی از روشهای درمان طبیعی مانند روغن تقویت مژه یا روغن زیتون تلخ استفاده می کنند که گاها برخی از آنها ضعیف می باشند و نظرات خود را در نی نی سایت در رابطه با این موضوع با هم به اشتراک می گذارند. اما اگر این روغن را از مراکز بسیار معتبر خریداری کنید هیچ گاه دچار چنین مشکلی نخواهید شد. به جای آن که از روشهای غیر استاندارد و یا غیر طبیعی برای پرپشت شدن مژه های خود استفاده کنید.

قیمت پتو بافتنی یک نفره

همیشه برای مردم قیمت پتو بافتنی یک نفره و دونفره اهمیت زیادی دارد. بدیهی است که اگر نمونه های دارای کیفیت و رنگهای ویژه را انتخاب کنید در نهایت باید هزینه بیشتری نیز پرداخت نمایید اما به طور کلی نهادهای نظارتی محصولات را طوری قیمت گذاری کرده اند که خرید برای تمامی افراد میسر باشد و به طور کلی می توانیم هزینه هر پتو را نسبت به مدل و نوع آن معقول و استاندارد بدانیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها