بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵

در کسب و کار اینترنتی مهم نیست که چند سال دارید، اصلا مهم نیست که چقدر سرمایه دارید، در کسب و کار اینترنتی مهم نیست که شما در کجای این کره خاکی زندگی می کنید.فقط کافیه خلاق باشید و با یک گوش و یا لب تاب کارتونو شروع کنید.

فروش بطری شیشه ای

بهتر است برای خرید هر محصولی قبل از هر چیزی درباره آن اطلاعات کافی را بدست بیاورید، شما با داشتن اطلاعات درباره بطری شیشه ای جار می توانید یکی از بهترین و مناسب ترین خرید خود را انجام دهید به همین منظور در ادامه کمی درباره این نوع بطری خواهیم پرداخت تا شما مشتریان بتوانید با کسب این مطالب بدون نگرانی یک انتخاب بسیار خوب و مناسب را انجام دهید. بهتر است بدانید امروزه در اکثر منازل درون کشور از بطری شیشه جار استفاده خواهد شد که همین موضوع سبب شده تا فروش بطری شیشه ای نسبت به گذشته با افزایش بسیار زیادی روبرو باشد.

ورق آلومینیوم رنگی

از صفحات فلزی بسیار سبک که به خاطر رنگ خاص و ویژگیهای آن در بین مصرف کنندگان محبوبیت زیادی دارد ورق آلومینیوم رنگی مشکی است که کاربردهای فراوانی دارد. ورق آلومینیوم رنگی نوعی ورق فلزی است که تمام ویژگیهای مربوط به فلز آلومینیوم همچون سبکی و ضد زنگ بودن را دارد و به دلیل فرایند تولید و آنادیزه شدن، همچنین نوع رنگ آمیزی کارآمد این نوع ورقها، ویژگیهای جدید و پیشرفته ای به آنها اضافه شده که دلیل اصلی محبوبیت و به کارگیری این ورقها در صنایع مختلف است.

نحوه تا زدن پتو سربازی

برای دیدن مشخصات انواع پتو سربازی و نحوه تا زدن پتو سربازی از جمله پتو سربازی ساده می توانید با جست و جو در وب این کار را انجام دهید پتوهای سربازی در رنگهای سبز، طوسی، کرمی و گرویی و غیره تولید می شوند اکثر آنها بدون طرح و نقش هستند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها