بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹

یکی از شیوه هایی که می تواند انرژی های پولسازی را در خانه افزایش دهد، قرار دادن نمادهای ثروت در منزل است. چینی ها بر این باورند که اگر یکی از نمادهای ثروت فنگشویی مثل ظرف سکه، مجسمه های کوچک طلایی و مجسمه ماهی در فضای خانه قرار بگیرد می تواند تاثیر زیادی در افزایش تفکر خلاقانه و جذب سرمایه و رفاه به محیط خانه باشد.

پتو مسافرتی حوله ای

خوشبختانه امروزه بسیاری از تولید کننده ها توانسته اند انواع پتو مسافرتی حوله ای را به مرحله مثبت و عرضه برسانند که در ادامه به انواع آن می پردازیم. یک سری از این محصولات از جنسپتو پشمیهستند که گرما ی خوبی را می توانند به بدن بدهند البته باید به این موضوع دقت داشته باشید که این پتو ها برای کودکان و افرادی که پوست حساسی را دارند مناسب نمی باشد و باید از کشیدن آن روی خودشان خود داری کنند.

خرید سس سویا

بهتر است برای خرید سس سویا به فروشگاه معتبر تحت نظر مجموعه ما مراجعه کنید تا هم درباره این محصول اطلاعات کافی بدست بیاورید و هم یکی از با کیفیت ترین سس سویا موجود در ایران را خریداری کنید. افرادی که دچار فشار خون بالا هستند بهتر است این نوع سس را زیاد مصرف نکنند زیرا باعث بالا رفتن فشار خون آنها می شود.

صادرات فرش ماشینی

در حال حاضر صادرات فرش ماشینی جایگاه ویژه برای خود در منازل ایرانی باز کرده و به همین دلیل تجارت و صادرات فرش ماشینی کاملا وابسته به قیمت خرید و فروش روز این محصول در بازار است. فرش ماشینی در این سال های اخیر نقش به سزایی برای خود در بازار رقم زده و صنعت فرش بافی را با تحولی بزرگ روبرو کرده.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها