بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱

ماکارونی غذایی لذیذ و پر طرفدار که در تمامی ادوار مشتری خودش را دارد و نیاز شما فقط یک تامین کننده مناسب است تا بتوانید با اون به همکارید درست و مناسب برسید.

خرید ماکارونی صدفی

خرید ماکارونی صدفی ظاهری زیبا دارد و نوعی از آن که با غلات جو تولید می شود دارای خواص زیادی برای دیابتی هاست. ظاهر زیبای ماکارانی های صدفی کودکان را به سمت مصرف خود میکشاند و باعث میشود شوق زیادی برای خوردن آن داشته باشند.

اساسی ترین رکنی که از گذشته تا به امروز تفاوت خیلی زیادی پیدا کرده این است که بازاریابی ماکارونی و قیمت ها قابل پیش بینی و باثبات است البته اگر راه فروش را بدانیم. امروزه رقابت زیادی بین افراد و شرکت ها وجود دارد.از آنجایی که ارزش غذایی زیادی دارد توصیه میشود جهت تامین کالری روزانه و وزن گیری از این محصول همراهسبزیجات خشکاستفاده شود از آنجایی که این غذا به همراه گوشت و سویا سرو میشود میتواند منبع تامین پروتئین خوبی باشد.کارخانجات و تولیدکنندگان این محصول باارزش سعی میکنند برای جذب مشتری بیشتر نکات فوق را لحاظ نمایند.

ماکارونی اطلس


حتما تا به حال ماکارونی اطلس فله ای را دیده اید شاید فکر کنید ماکارونی فله ای بهداشتی نباشد یا خرید آن مناسب نیست اما این یک باور اشتباه است بر خلاف آنچه که فکر می کنید ماکارونی فله نه تنها طعم خیلی خوبی دارد بلکه بسیار ارزانتر از ماکارونی بسته بندی شده است و گاهی در تولید آن ازرنگ خوراکینیز استفاده می شود.

یکی از شکل های پخت ماکارونی به صورت سالاد ماکارونی است بسیار خوشمزه بوده و عاشقان زیادی دارد، چالش خوردن سالاد ماکارونی در بین کودکان بسیار زیادتر از بزرگسالان می باشد، سالاد ماکارونی موادی چون ماکارونی، سس سفید، ذرت، نخود فرنگی، خیارشور و هویج و ... را شامل می شود که ترکیبی عالی بوده و پر از انرژی اس.

پنیر شیراز کرمانشاه

پنیر محلی یک محصول طبیعی و لبنی از فرآورده های شیری گاوی، گوسفندی و بزی می باشد که همه جای ایران تولید می شود ولیکنپنیر شیراز کرمانشاه، اردبیل به سبب نوع آب و هوایی آن مناطق طعمی بسیار خوشمزه تر دارد و این محصول لبنی یکی از خوراکیهای مورد علاقه در سفره ایرانیان در وعده صبحانه می باشد که معمولا آن را در کنار کره محلی یا پاستوریزه، گردو، خیار و گوجه و غیره مصرف می نمایند پنیر محلی خلخال که یکی از شهرستانهای استان اردبیل است به دلیل لبنیات خوشمزه ایی که تولید می کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها