بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱

صرفه ی اقتصادی بالای موارد یکبار مصرف باعث میشود انسان راغب به احداث یک تولیدی شود ولی باید بدانید نباید بی گدار به آب زد و نقطه انعطاف و زیبایی کار میشود.

خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی

خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی برای بیماران به نوعی طراحی و تولید می شوند که کادر درمان و پزشکی به سهولت بتوانند به بخش های تحت درمان بدن بیمار دسترسی داشته باشند.لباس های یکبار مصرف بیمارستانی برای صادرات و فروش در بازار داخلی را از جنس پارچه های مرغوب بدون بافت، همچون انواعپارچه اسپانتولید می کنند.این لباس ها در انواع چند بار مصرف نیز تولید می شوند؛ اما لباس های یکبار مصرف سهولت استفاده بیشتری دارند و راحت تر مورد استفاده قرار می گیرند.

تولید کنندگان ایرانی با تولید انواع لباس های یکبار مصرف بیمارستانی با قیمت مناسب و کیفیت بالا، توانسته اند علاوه بر رفع نیاز داخل، نیاز همسایگان به این کالا را نیز رفع کنند و درصد بالایی از سود سالانه ی خود را نیز از همین طریق به دست آورند.از دیگر عواملی که بر قیمت تمام شده ی این کالا تاثیر می گذارد، نحوه سفارش و خرید آن است.با سفارش و خرید اینترنتی محصول مورد نظر، واسطه های فروش از میان برداشته می شوند و در نهایت، کالا به طور مستقیم از کارخانه به دست مصرف کننده می رسد.

ساخت دستکش

با توجه به اینکه امروزه شیوع بیماری کرونا موجب شده است تا استفاده از دستکشها اهمیت بیشتری برای افراد پیدا کند از این رو افراد بسیاری به تولید دستکش پرداخته اند تا نیاز کشور به این محصولات تامین شود.دستگاهساخت دستکش لاتکس خانگی از قیمت مناسبی برخوردار بوده و برای افرادی که می خواهند در این زمینه اشتغالزایی کنند فرصت بسیار مناسبی می باشد.

با توجه به تغییر سبک زندگی بعد از شیوع این ویروس امروزه تولید این محصولات به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده و در طول اوج این بیماری ما شاهد کمبود در تولید و عرضه این محصولات در کشور شاهد نبودیم.

ماکارونی آشیانه ای

ماکارونی غذایی سالم و درجه یک است که می توان از آن به عنوان پیش غذا در مجالس هم استفاده کرد با خرید مرغوب ترین انواع ماکارونی می توانیم همیشه و در همه جا غذای خوشمزه برای خود تهیه کنیم که سایت ما در زمینه فروش ماکارونی آشیانه ای این تصمیم را دارد که همیشه مرغوب ترین کیفیت از آن را به شکل بسته بندی شده با قیمت مناسب و واقعی تحویل مشتریان دهد.

ماکارونی از جمله محصولاتی است که همیشه باید در بازار توزیع گردد زیرا در همه جا تقاضا برای خرید آن بالا است به همین خاطر علاوه بر این که به زیادی تولید می گردد به طور پیوسته هم توزیع می شود تا هرگز کمبود در بازار آن ایجاد نشود برخی از انواع ماکارونی که با طعم سبزیجات هستند خواص بیشتری دارند زیرا علاوه بر خواص موجود در آرد طبیعی گندم، برخی از خواص سبزیجات هم در آنها وجود دارد و این دسته از ماکارونی در ضمن داشتن طعم ناب و خوشمزه، پخت بسیار خوبی هم دارند.

برچسب ها: تدبير24 ، آرادبرنينگ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها