بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳

شناخت راه های مختلف پولدار شدن می تواند این نتیجه را داشته باشد که شما مسیر مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در آن به موفقیت برسید، کسب و کار در زمینه لوازم تزئینی منزل مانند تابلوهای دکوراتیو به علت داشتن رونق فراوان بسیار توصیه می شود، تابلوهای دکوراتیو انواع مختلفی دارد.

تابلو دکوراتیو گل برجسته

جزء زیباترین و شکیل ترین تابلوها می توان از تابلو دکوراتیو گل برجسته نام برد. در زمانهای دور تابلوهای زیادی برای خانه استفاده نمی شد و اگر هم وجود داشت بسیار ابتدایی و ساده بودن که البته در آن زمان زیبا به نظر می رسید.

اما کم کم با مروز زمان که شهر نشینی بیشتر شد و افراد به سمت مدرنیته شدن رفتند و پیشرفتهای زیادی در علم صورت گرفت باعث شد انسان بتواند دست به خلاقیت بزند و لوازم بسیار شیک تولید کند که در دکوراسیون تمام محیطها اعم از خانه، محل کار، سالنها و غیر تاثیر گذار باشد.

این تابلوها نسبت به تابلوهای دیگر بسیار زیبا هستند زیرا به گونه ای طراحی شده اند که افراد را به سمت خود جذب کنند.

تابلوهای دکوراتیو چون برجسته هستند و از مدلها و رنگهای مختلف و خوش رنگی هم درست شده است بسیار چشمها را خیره می کند و زیبایی دو چندانی نسبت به بقیه تابلوها به محیط می دهد.

تابلو دکوراتیو مینیمال

تابلو دکوراتیو مینیمال به سبب زیبایی و نفیس بودن شان مناسب منازل و فضاهایی هستند که نیاز به وجود اشیا لوکس و گران قیمت بیشتر به چشم می آید در واقع این تابلوها جایگزین تابلوهای بسیار گران قیمتی شده اند که در بازار موجود می باشد.

یکی از مزایای تابلوهای دکوراتیو واقعی و زنده بودنشان است که تا حد زیادی تجربه متفاوتی را به شما ارائه می دهد این ویژگی باعث می شود تا فضای منزل شما جلوه ای زیباتر و البته لوکس تر به خود گرفته و نگاه هر بیننده ای را به خود جلب نماید.

یکی از عناصر خاص و ویژه ای که در طراحی دکوراسیون و دیزاین فضاهای داخلی بیشتر به آن توجه می شود تابلوهای دکوراتیو 40 50 سانتی است که به جهت ایجاد فضای ذهنی متفاوت و شخصیت بخشیدن به فضا مورد استفاده قرار می گیرند.

البته این تابلوها بر اساس ویژگی های شخصیتی شما و هماهنگی بیشتر با محیط خانه تان می توانند انتخاب شوند.

تابلو رنگ روغن ورق طلا

تابلو رنگ روغن ورق طلا از سبک تابلو برجسته مدرن و پرفروش ترین های این روزهای بازار هنر است. تابلوهایی که به دلیل تنوع بسیار زیاد آن ها، هیچ گاه تکراری نمی شوند.

ترکیب رنگ های متفاوت در کنار استفاده از ورق طلا جلوه دیگری به تابلو می بخشد و آن را چشم نوازتر می کند.

خیلی از افراد تابلوهای براق را دوست دارند. تابلو رنگ روغن ورق طلا مناسب سلیقه این افراد تولید شده است و با دیدن این تابلوها دست خالی بر نمی گردند.

حال چرا تابلو ورق طلا بخریم؟ چرا این تابلوها نسبت به سایر تابلوها متمایز است؟ افرادی که در محیط هایی با دکوراسیون و معماری مدرن زندگی می کنند لازم است که تابلوهایی را مناسب چنین فضایی تهیه کنند.

تابلوهای ورق طلا که جزو زیباترین و پرفروش ترین تابلوهای سبک مدرن هستند، بهترین گزینه برای چنین محیط هایی می باشند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها