بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲

در عالم خلقت شما به هرچیزی که ارزش بدهید می توانید آن را به دست آورید و این قانون برای کسب درآمد شما هم کار صدق می کند، اگر شما هم بر این عقیده هستید در کنار ما می توانید با ورود به عرصه محصولات پارچه ارزش پول را درک کنید.

پارچه داکرون

این پارچه در برابر لکه نیز مقاوم می باشد و معمولا برای پارچه هایی که زیاد در معرض شستشو می باشند مانند مبلها ملحفها لباسهای کار از پارچه داکرون استفاده می شود.

به نوعی می توان گفت که با تولید این پارچه فوق العاده تحول عظیمی در صنعت پوشاک و منسوجات به وقوع پیوست در ضمن نیاز نیست که هر چند مدت یکبار به خرید مجدد لباس اقدام نمایید. زیرا تا لباس شما از جنس داکرون است خیالتان از بابت کیفیت آن راحت باشد در ضمن برای دوخت این لباسها باید از سوزنهای مناسب و مخصوص به آن استفاده شود و معمولا برای انواع لباسهای ساده و ادارای بسیار مناسب می باشد.

برای رو بالشتی و تشکهای خود از این پارچه استفاده کنید تا در هوای گرم عرق نکنید و خواب خوبی را تجربه کنید و این مزیت را دارند که اگر وسواس دارید و دوست دارید که آنها را به صورت دائم بشوید برای آنها مشکلی پیش نمی آید.

پارچه جین ترکمن

پارچه جین ترکمن از نمونه پرکاربردترین و پر استفاده ترین نوع پارچه های تولید شده به حساب می آید که با کیفیت ترین آن ها نوع ترکمن می‌باشد و علاقه‌مندان بسیار زیادی به استفاده از این نوع وجود دارند که در تولید پوشاک از آن بسیار به کار می‌برند به این صورت قیمت در این زمینه دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد.

قیمت پارچه جین ترکمن متفاوت است زیرا کیفیت های بسیار گوناگونی از این نوع در کارخانه های تولید کننده به تولید می‌رسد و روانه بازار می شود و به این صورت تغییرات قیمتی بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد.

البته وجود قیمت های مناسب در این زمینه در خرید و فروش سهم بسزایی را به خود اختصاص داده اند که هر چه قیمت مناسب تر تعیین شود مشتریان و خریداران بیشتری را به خود جذب می نماید و خرید به صورت رونق دار انجام می شود.

پارچه حریر

پارچه حریر در واقع نوعی پارچه خنک محسوب می گردد که در تولید لباسهای تابستانی و مجلسی هم به صورت ویژه استفاده شده است.

اما باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که خود پارچه حریر انواع مختلفی نشان می شود که هر کدام از آنها ضخامت متفاوتی داشته است مثلاً پارچه های حریری که برای تولید لباسهای مجلسی و انواع شومیز به کار گرفته می شود بیشتر از نوع پارچه حریر کرپ می باشد که ضخامت بیشتری داشته و در واقع از استحکام خوبی برخوردار است.

با توجه به اینکه موارد استفاده از پارچه حریر بسیار گسترده بوده علاوه بر تولید انواع لباس مجلسی روسری و حتی به کارگیری آن برای تولید انواع لباس زیر می توان گفت که به عنوان یک پارچه سبک و زیبا در دکوراسیون و در قسمتهای مختلف زیبایی دکوراسیون هم به کار گرفته می ‌شود این پارچه به خاطر اینکه از لحاظ تنوع طرح بسیار گسترده بوده است و همچنین رنگهای شاد و تیره را به صورت کلی شامل می ‌شود، بنابراین در تمامی زمینه ‌ها کاربرد آن زیاد است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها