بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶

از محصولاتی که فعالیت در زمینه تولید و تجارت آن می تواند سود بسیار سرشاری را به همراه داشته باشد زمینه تخت های بیمارستانی و خانگی می باشد، این آیتم در مدل های مختلفی تولید می شود و به دلیل کاربردهای مختلف تولید و روانه بازار می شود.

تخت بیمارستان قزوین

خدمات کادر پزشکی به بیماران عزیز منوط به وجود جا برای پذیرش بیماران می باشد و امروزه اکثر تخت بیمارستان قزوین مجهز به تختهای تاشو و اتوماتیک برای بیماران و همراهان عزیز هستند.

این امکان را می دهد پس از انجام آزمایشات و معاینات اولیه، بستری و تحت مداوا قرار بگیرند. تولیدکنندگان به پیشرفتهایی در زمینه پزشکی رسیده اند تا با استفاده از تجهیزات مثل ویلچر برقی و فلزات مانند آهن، پلاستیک و یا کامپوزیت ساخته می شوند.

در انواع تختهای اتاق عمل، بیهوشی، زیبایی، ارتوپدی و دیالیز مطابق با پوزیشنهای بدن و ساختار فیزیکی هر فردی طراحی و تولید می شوند به طوری که با دسته های قابل تنظیم و وجود حصاری در اطراف آن از سقوط فرد بیمار جلوگیری می کند و همچنین از فشار و جا به جایی زیاد آنها محافظت می کند و بیشتر به شکل مستطیل با پایه های ثابت و متحرک ساخته می شوند.

تخت بیمارستانی لگن دار

با توجه به افزایش روزانه هزینه های زندگی افراد زیادی اقدام به تهیه وسایل مختلف به شکل دسته دوم کرده اند که تخت بیمارستانی لگن دار یکی از این وسایل می باشد و کسانی که بیماری در منزل دارند می توانند آن را با قیمت مناسب تری تهیه کنند.

به دلیل کاربرد گسترده تختهای لگن دار در بیمارستانها و مراکز درمانی، خرید این نوع از تختها در این مراکز نیز به شکل دسته دوم انجام می گیرد.

ساختار این نوع تختها به گونه ای طراحی شده است که یک قست دایره ای مانند در مرکز آن وجود دارد و قسمتی می باشد که نشیمنگاه فرد روی آن قرار می گیرد.

این بخش به شکل تو خالی است و بیمار می تواند به راحتی عمل دفع را انجام دهد. لگن به شکلی است که پس از اینکه بیمار کار خود را انجام داد می توان آن را جدا و خالی کرد سپس مجددا آن را در جای قبلی خود قرار داد.

تخت نوزاد دو طبقه

امروزه که اکثر منازل بیشتر به شکل آپارتمانی و کوچک هستند و دیگر حالت ویلایی ندارند باید از وسایلی استفاده شود که کمترین فضا را اشغال کند از این رو می توانید برای نوزادان خود از تخت نوزاد دو طبقه استفاده کنید که فضای کمتری از اتاق آنها را اشغال می کند.

یکی از انواع تختهای دو طبقه مدل تاشوی آنها هستند که می توانید آن را به صورت ثابت به دیوار اتاق تان متصل کنید و هنگام استفاده از آن مانند در کابینت آن را باز کنید و پس از استفاده دوباره آن را ببندید.

این گونه تختها همراه با تشک طبی رویا برای افرادی که تمایل دارند وسایل خواب شان در معرض دید نباشد مناسب است البته این گونه تختها به ممکن است در اثر بازو بسته کردن زیاد لولای آنها آسیب ببینند.

شما می توانید از کمد متصل به تخت نوزاد دو منظوره برای نگه داری وسایل و لباسهای کودکانتان استفاده کنید و فضای کمتری از اتاق او را اشغال کنید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها