بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷

در عصر حاضر که همه کارها به‌صورت اینترنتی انجام می‌شوند، شما می‌توانید با یادگیری راه‌های درآمدزایی از این طریق، به درآمدهای بسیار بالایی برسید که پیشنهاد ما به شما خرید و فروش اسانس های عطر طبیعی و ادکلن ها می باشد که از طرفداران بسیار زیادی برخوردار می باشد.

اسانس عطر

هر اسانس عطر دارای چندین قسمت مختلف می باشد و محلول آن از چندین ماده و مایع تشکیل شده است که هر کدام هزینه خاصی دارند و قیمت اسانس عطری مگاماره نیز منحصر به فرد می باشد و همانطور که می دانید اسانس یکی از اصلی ترین بخشها می باشد و اگر از نوع درجه یک استفاده نشود بوی محصول به شدت بی کیفیت خواهد بود و خیلی سریع از بین می رود و ماندگاری ندارد.

جهت اطلاع شما عزیزان باید بگوییم که این محصول دارای نمونه های مختلفی است که در بحث هزینه نیز با یکدیگر فرق دارند برای مثال اگر تعداد اسانسهای به کار رفته در عطر زیاد باشد قیمت بالاتر می رود و هر چه تعداد کمتر باشد بدیهی است که هزینه نیز کاهش خواهد داشت.

اما پیشنهاد می کنیم که همیشه بهترین را تهیه کنید زيرا بسیار زیاد فرق دارند و مطمئن باشید که مبلغ پرداخت شده توسط شما ارزشش را دارد و نکته بعدی درباره روند و محل تولید محصول می باشد.

زیرا اگر یک شرکت قصد داشته باشد محصول درجه یک تولید کند باید کادر متخصص و همچنین دستگاه های خوبی را در اختیار داشته باشد که این موضوع هزینه تولید را افزایش می دهد و در نتیجه قیمت فروش نیز گران تر خواهد شد.

ادکلن مردانه تلخ

ادکلن مردانه تلخ امروزه در کنار مواد خوشبو کننده یکی از اصلی ترین فاکتورها و ریشه های جذابیت هستند که زمانی که مغازه ها و غرفه های عطر فروشی سطح شهر سری می زنید و قصد خرید یک عطر مردانه با قیمت مناسب، خوشبو و ماندگار برای خود یا خانواده و حتی دوستان تان هستید با دنیایی از رایحه های مختلفی آشنا می شوید که ممکن است انتخاب را برای شما کمی سخت کنند.

AVENTUS CREED به عنوان یکی از بهترین عطرهای حال حاضر دنیا شناخه می شود که به دلیل درصد خلوص فوق العاده 40 درصدی خود علاوه بر ماندگاری بسیار بالایی که دارد از خط بو و رایحه بسیار دلنشین و آرامش بخشی برخوردار است که می تواند شما را در یک قرار قرار کاری یا دوستانه خاص و ایده آل نشان دهد.

این رایحه با سیب گلاب، نارنج و آناناس شروع شده و در ادامه به یاسمن مراکشی و مشک و وانیل ختم می شود که ترکیبی بسیار بسیار ویژه برای آقایان خوش پوش و باکلاس می باشد که علاوه بر زیبایی خود به خوشبو بودن شان نیز اهمیت می دهند.

ادکلن گرم

هر شخصی باید کلکسیون ادکلن گرم و سرد و شیرین داشته باشد که متناسب با شخصیت شما و بر گرفته از شخصیت شما باشد که در روزهای سرد سال شما می‌ توانید از ادکلن گرم و شیرین استفاده کنید.

که این ادکلنها باید در خلق ‌و خوی شما تاثیر بگذارد و حس و حال کرختی و افسردگی را از شما دور کند. و با استفاده از ادکلنهای شیرین و گرمی چون شکلات، وانیل، چوب یا میوه چوب مرکبات خاک و زمین گیاهان، می ‌توانید این حس را در خود ایجاد کنید.

در فصول سرد سال که حس و حال انسان هم آرام و تقریباً می‌ توان گفت ناراحت است می‌ توانید با استفاده از ادکلنهای گرم و شیرین حس شادی و انرژی را به خود بازگرداند و از زندگی خود بیشتر لذت ببرید.

کشورهایی چون اسپانیا، انگلستان، آلمان، فرانسه و همچنین ایتالیا عطرهای بسیار خوبی طراحی و راهی بازار می ‌کنند و برندهای آمریکایی نیز ادکلنهای بسیار خوشبویی را روانه بازار کرده‌ اند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها