بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹

با گذرزمان ورود به مشاغل سخت تر و درآمدشان کمتر میشود اما پوشک بچگانه میتواند زمینه خوبی برای رشد وفعالیت است و برای سرمایه گذاری با مبلغ کم میشود روی آن حساب کرد.

پوشک عطری

همانطور که مستحضر هستید پوشک عطری در تهران، مشهد و یزد از بهترین نوع مواد اولیه و کیفیت تولید و به سراسر کشور ارائه می شوند. از این رو، مادران به دنبال راحتی فرزندانشان هستند و پوشکی را تهیه می کنند که فرزندشان در آن راحت باشند.

عطر موجود در این پوشک عطری فوق العاده است و بوی خاصی در آن ایجاد می نماید، باعث راحتی کودک می شود و همچنین قابلیت عبور هوا را دارد که از جمله مزایای مهم این محصول محسوب می گردد. لازم به ذکر است که پوشک وشلوار بچه گانهیکی از مهمترین لباسها می باشد که در تمام شب و روز در پای نوزاد قرار می گیرد و سایزهای مختلفی دارند که با توجه به سایز کودک تعیین می شوند. بنابراین این نوع پوشک وشورت بچه گانهفوق العاده می باشد و برای خنک کردن بدن کودک بسیار مناسب است.

پوشک شورتی

از زمانی‌ که کودک چهار دست و پا می رود برای او استفاده می ‌شوند. بر روی هر بسته پوشک شورتی سایز آن نوشته شده است که باید با توجه به سن کودک سایز متناسب را خریداری کرد تا پای کودک در آن راحت باشد. پوشکهای امروزی طوری طراحی شده‌اند که برای نوزادان که بیشتر ساعات روز را در خواب سپری می کنند به گونه ای می باشند.

علاوه ‌بر اینکه استفاده از پوشکهای شورتی کار مادران را بسیار راحت کرده ‌است برای بهداشت و سلامت کودک هم بسیار مؤثر و مفید می ‌باشند. با توجه به اینکه پای کودک به‌ طور شبانه ‌روزی در معرض پوشک قرار دارد و علاوه ‌بر کیفیت بالا محصولاتی با قیمت مناسب را در اختیار خریداران می ‌گذارد. شما عزیزان اگر قصد خرید این محصول را دارید کافی است فرم مشاوره ما را که در سایت قرار دارد پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل کنند و راهنماییهای لازم در مورد نحوه ثبت سفارش را خدمت شما ارائه نمایند.

پوشک مای بیبی شورتی

پوشک مای بیبی شورتی به دلیل داشتن ویژگیهایی همچون ضد حساسیت، کش یک پارچه، کش جمع کننده، طراحی دقیق و مناسب، لایه محافظ، کش دور پا با کیفیت، لایه نرم و غیره محبوبیت زیادی را پیدا کرده است و به راحتی می توان آن را به عنوان یک گزینه بسیار مناسب در نظر گرفت.

مواردی در خصوص پوشک مای بیبی گفته شد و از ویژگیهای پوشک مای بیبی مطلع شدید همچنین برای سفارش می توانید به ساده ترین روش ممکن آن را بسته به نیازتان در بسته بندیهای مختلف مانند 26 عددی و غیره آن را تهیه کنید.

نکته ای که قبل از خرید پوشک باید به آن دقت داشته باشید سایز اندام کودک است پوشک مای بیبی در سایزهای مختلفی تولید می شود تا بدن کودک به راحتی بتواند روی آن سوار شود و انتخاب نوع کوچک آن برای کودک بزرگ تر مناسب نبوده و موجب می شود حساسیتهایی را ایجاد کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها