بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳

دراین مسیر درآمدزایی میتوانید تا ماهی 100 میلیون درآمد داشته باشید بستگی به سعی شما و سرمایه شما دارد و باید بدانید این معاملات فقط نیاز به تجربه دارد و باید دید مصرف کنندگان ما در چه زمانی بیشترین درخواست را دارند.

پوشال کولر 3500

یکی از مهم ترین مواردی که در استفاده مداوم از کولر ابی باید به آن توجه کنیم تعویض کردن پوشال کولر است. تعویض کردنپوشال کولر آبی بزرگیکی از اسان ترین کارهایی است که برای کولرهای خود انجام می دهیم بهتر است حداکثر سالانه یک بار پوشالهای کولر خود را چک کنیم.

زیرا با توجه به آلودگی و گرد و غبارهای موجود در هوا و همچنین رسوب کرد موادی که در اب هستند بعد از مدتی ما شاهد کثیفی و رسوب بر روی پوشالها خواهیم بود پس بهتر است حتما پوشالهای کولرمان را حداکثر سالی یک بار این پوشالها را تعویض کنیم.

باید توجه کرد که با تعویض نکردن پوشال کولر3500 باعث می شوید خانه تا بوی کثیفی به خود بگیرد و به دلیل رطوبت بالایی که کولر ابی می دمد شرایط را برای رشد میکروبهایی مانند باکتری و قارچ بسیار فوق العاده می کند که بایث بیماریهای بسیار خطرناکی در شما خواهد شد.

پوشال سلولزی کولر

این رشته ها را بخاطر اینکه پخش و متلاشی نشوند در توریهایی قرار می دادند که فرم آن حفظ بشود، پس از تولید پوشالها را در دریچه های اطراف کولر قرار می دادند که وظیفه این دریچه ها این می باشد که هوای بیرون را به داخل کولر هدایت می کند و پوشالها با خاصیتی که دارد این فضا را با خیسی که دارد هوا را خنک می کند که کولر هوای خنک را به داخل خانه یا محل کار وارد می کند. اما امروزه این پوشالها تغییر نموده اند و از جنس مواد پوشال سلولزی کولر ساخته می شوند در واقع بسیاری از کولرهایی که از پوشال سلولزی استفاده می کنند دارای خنکی مطلوبی می باشند و این مواد همانند پوشال راش سفید دارای ذات خنکی که می باشد فضا را خنک می کند تا با بهترین کیفیت روبرو باشند در واقع خیلی از افرادی که از این پوشالها استفاده می کنند دارای بهترینها می باشند.

پوشال کولر

حال چند ویژگی این‌ نوع پوشال کولر را بررسی می کنیم. بهترین و‌ مناسب ترین پوشالها از جنسچوبدرختان تیره بید، سپیدار و یا صنوبر ساخته می شود. چوب این درختان قادر به جذب مقادیر بسیاری آب است و به همین دلیل اغلب از آنها استفاده می کنند.

یکی از بدیها و عیب این نوع پوشالها این است که عمر کوتاهی دارا اند که به دلیل مواجه و برخورد زیاد با آب باعث فرسودگی و افتادگی، این مشکلات باعث کاهش راندمان کولرها می شود، پس توصیه می شود هر ساله آنها را تعویض کنید که کولر‌ نتیجه خوبی به ما بدهد.

نوع نصب این کولرها کار دشواری نیست اما اگر به نصاب کولرها این کار را بسپاریم خیالمان راحت تر است. بعضی افراد نصب کولرهای آبی را در ساعات و دقیقه نود انجام می دهند. این کار باعث ضرر رساندن به خودمان و نصاب کولر می شود، پس بهتر است چند هفته قبل از شروع گرما از این وسیله استفاده کنید. به عنوان مثال نصب کولرهای آبی در شهر تهران در فصل فروردین ماه صورت می گیرد که بهترین زمان ممکن محسوب می شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها