بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶

بیشتر کسانی که به هدف خود نرسیده اند به دلیل تنبلی بیش از حد آنان می باشد، در واقع اگر کسی کمی تلاش کند امکان ندارد به هدف خود نرسد.

دلیل اصلی تنبلی برخی از ما انسان این است که رسیدن به هدف و موفقیت را خیلی دور و ناممکن می بینیم، اگر بفهمیم که این امر شدنی است دست از تنبلی خواهیم کشید.

زمانی که من دنبال کار می گشتم فقط دنبال کار پشت میزی بودم ولی وقتی دانستم موفقیت من در گرو خرما می باشد مجبور شدم به طور میدانی وارد عمل شوم که باعث شد به ثروت خوبی برسم.

خرما خارک برحی

خرما هایی که در بازار ها وجود دارد بیش تر توسط کشور ایران و عربستان و عراق و دیگر کشور های همسایه ی ایران تولید می شود و یکی از نقاط مهم تولید انواع خرما خارک برحی محسوب می شود.

با استفاده از انواع خرما ها، غذا ها و دسر های زیاد و متنوعی را تولید می کنند، یکی از محصولاتی که از خرما های تازه تهیه می شود و دارای طعمی بسیار خوب و فوق العاده شیرین است.

شیره ی خرما اند، این نوع شیره را برای درمان انواع سرطان ها به کار می برند زیرا بسیار مقوی و لذیذ است و هم چنین قدرت دفاعی بدن را افزایش می دهد شیره های خرما به عنوان نوعی معجون که طبعی گرم دارد کاربرد دارد.

خرما شاهانی

مزیتی که خرما شاهانی از آن برخوردار است، میزان نگهداری آن به مدت چند ماه در داخل انبارهای سرپوشیده می باشد، فروشندگانی هستند که در هنگام فروشخرمای شاهانی درجه یکتاکید دارند.

این محصولات دارای انواع مختلفی می باشد و بنابر این دلیل، دارای قیمت های متفاوتی است این محصولات دارای هیچ دسته بندی نسیتند و همه ی آن ها دارای رنگ قهوه ای با خاصیت و طعم یکسان می باشند.

تنها وجه تفاوت این محصولات فقط اندازه و حجم آن می باشد؛ به همین دلیل آن ها را می توانند در دو گروه درجه یک و درجه دو تقسیم نمایند.

اصولا محصولات درجه یک دارای اندازه درشت تری هستند که برخی از شرکت ها در هنگام تهیه ی محصولات درجه یک از نمونه های سالم و تمیز تر آن نیز بهره می برند.

خرما شکلاتی

از مدلهایی فرآروده خرمایی که تا به امروز در ایران موجود می باشد می توان به مدل خرما شکلاتی، خامه ای، میوه ای و شیک نام برد که هرکدام از این خرماها را می توان به نحوی در انواع طعمها و خواص مختلف دانست.

افرادی که علاقه مند به مزه تلخ می باشند می توانند از مدل کاکائویی آن استفاده بنمایند و افرادی که به مزه ترش علاقه مندند می توانند از مدل میوه ای آن استفاده بنمایند و همچنین افرادی که به مزه شیرین هستند می توانند به راحتی از طعم اصلی آن که همان شکلاتی می باشد استفاده نمایند.

تا به حال به فکر خرید خرما شکلاتی پالمی افتاده اید، باید توجه کنید که این محصول دارای گلوتن می باشد اما با افزودن پالم که توسطروغنوارد این خوراک می گردد قطعا مناسب نمی باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها