بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷

هر کسی در این دنیا رؤیاهایی دارد که دوست دارد به آنها برسد، رویای من در رسیدن به ثروت زیاد و بی پایان بود برای همین روز و شب در حال تلاش بودم.

اما دانستم فقط تلاش به درد نمی خورد بلکه باید بدانید که هدف که انتخاب کرده اید نیز دست یافتنی باشد و خیالی بناشد.

من خودم خرما را برای رسیدن به موفقیت انتخاب کردم که انتخابی بسی درست و بجا بود و شما هم اگر دوست دارید به رویای خود برسید بهتر این مسیر را که آسان و زود بازده نیز می باشد را انتخاب نمایید.

خرما خارک برحی

ارزش غذایی خرما خارک برحی و محصولاتی که از آن ها تهیه می شود بسیار بالا و مهم است حتی کارشناسان طب سنتی مردم را به مصرف انواع محصولات خرما که دارای طبعی گرم هستند توصیه می کنند.

استفاده از خرما در بین مردم بسیار رواج دارد و برای همه ی سنین چه کودک و چه بزرگسال، کاملا مناسب است برخی از افراد برای ماه مبارک رمضان نیز از خرما ها برای افطار استفاده می کنند زیرا در این ماه بدن انسان ضعیف می شود و خرما بهترین گزینه برای رفع ضعف و لاغری بدن است.

خرما های خارک برحی را می توان در مدت زمان طولانی نگه داری کرد و دچار خرابی نمی شود، این نوع خرما را نیز کشاورزان در مدت زمان نسبتا طولانی بر روی نخل ها نگه می دارند تا به طور کامل خشک شوند.

خرما شاهانی

نوع درجه دو این خرما شاهانی ممکن است دارای بسته بندی ضعیف تر همچنین ابعاد ظاهری کوچکتری باشد. در واقع می توان گفت خرماهای درجه یک و دو دارای یک کیفیت بوده وفقط شکل ظاهری و بسته بندی آن با یکدیگر تفاوت خواهد داشت.

این نمونه از محصولات دارای مزیت های بسیار زیادی در هنگام مصرف می باشد که در زیر به چند نمونه از خواص خرمای شاهانی اشاره خواهیم کرد: این خرما دارای آهن، منیزیم و مواد معدنی بسیاری می باشد که در طب سنتی از آن به عنوان یک داروی آرام بخش و یک تنظیم کننده ی فشار خون یاد شده است.

این محصولات دارای کلسترول بالای خون نیست و هنگام مصرف باعث می شود که کلسترول خون نیز تنظیم شود.

خرما شکلاتی

هر زمانی که شما خواستید خرما شکلاتی را خریداری کنید حتما حواستان باشد که چگونه می توانید به عوارض کمی را وارد بدن تان گردانید .

زیرا که طبق برآوردهایی که در جامعه پزشکی شده است گفته اند که پالم با توجه به میزان کلسترولی که دارد اصلا مناسب نیستند به غیر از این موارد دیگری هم دارد که در گذشته بسیاری از این موارد را برای خود داشته است و در کشور های زیادی به این موضوع پرداخته اند و نمی توانند به خوبی و درستی به نتیجه رسید.

اگر دیابتی هستید و علاقه زیادی دارید که از این محصول میل فرمایید باید بگوییم که نمونه پالمی آن را مصرف نکنید اما می توانید از نمونه های پاک آن استفاده نمایید تا ضرر کمتری نصیب شما شود زیرا گلوکز موجود در این خرما شکلاتی ها برای شما مفید نیستند و علاوه بر این مضر هم می باشند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها