بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰

پوشک عطری با عرضه شدن بازارگرمی برای خودش ایجاد کرد دفع بوی پوشک از دید خانواده ها خیلی باارزش بود و با ورود این مورد به بازار شوکی به رقیبان داده شد و آن ابتدا میشد سود خوبی از این معامله برد.

پوشک عطری

از آنجایی که ساختار پوست و نوع بدن نوزاد متفاوت می باشد باید از پوشکی استفاده شود که به بهترین حالت سازگار آن باشد که از جمله فاکتورهایی می باشد که افراد در هنگام تهیه باید به آن دقت نمایند. همچنین این نوع پوشکها طوری طراحی شده اند که با هر نوزادی مطابقت داشته باشند و از آن بخوبی و بمدت طولانی استفاده شود چرا که کیفیت پوشک از اهمیت بالایی برخوردار است و باید بهترین نوع آن را انتخاب نمود. لازم به ذکر است که پوشک عطری ضخامت مناسبی دارند و می توان در مهمانیها به پای نوزاد نمود چرا که بمدت طولانی می توان از آن بهره مند شد و طوری طراحی شده اند که کودک هیچ اذیتی نمی شود و با آن احساس راحتی می کند که این موضوع از جمله مزایای مهم این محصول محسوب می گردد. از این رو، شما می توانید هر نوع از این پوشکهای عطری را تهیه نمایید و مورد استفاده قرار دهید چرا که برای دلبندتان بسیار مناسب می باشد و آرامش خاصی در کودک حاکم می شود که مورد توجه همه قرار گرفته است.

پوشک مای بیبی شورتی

پوشک مای بیبی شورتی اولین پوشک شورتی است که در کشور تولید شده است و می توان در سه مرحله آن را به راحتی تعویض کرد به این صورت که همانند شورت آن را می توان بر تن کودک کرد و زمانی که می خواهید آن را از تن کودک در بیاورید می توانید کناره های آن را به راحتی پاره کنید و سپس برای دور انداختن نواری دور آن وجود دارد که می تواند به صورت 360 درجه کل پوشک مصرف شده بچرخد و به این صورت می توانید آن را ببندید.

نکته ای که قبل از خرید پوشک باید به آن دقت داشته باشید سایز اندام کودک است پوشک مای بیبی در سایزهای مختلفی تولید می شود تا بدن کودک به راحتی بتواند روی آن سوار شود و انتخاب نوع کوچک آن برای کودک بزرگ تر مناسب نبوده و موجب می شود حساسیتهایی را ایجاد کند.

پوشک شورتی

با توجه به اینکه در حال حاضر قیمت انواع پوشک مثلپوشک شورتی ارزاندر بازار کمی بالا رفته است عده‌ای از مادران به دلیل صرفه جویی در خرید پوشک‌ دیر به دیر اقدام به تعویض آن می کنند که این امر موجب سوختن پای کودک در مجاورت ادرار می ‌شود و گاهاً عفونتهایی را در پای کودکان ایجاد می ‌کند، بنابراین مادران باید حتما توجه داشته باشند.

که پوشک کودک خود را به‌ موقع تعویض نمایند. امروز برای بزرگسالانی هم که قادر به کنترل ادرار خود نیستند و یا بیمارانی که در بیمارستانها بستری هستند و قادر به رفتن به دستشویی نمی ‌باشند و افرادی که از نظر جسمی یا ذهنی ناتوان هستند هم از پوشکهای بزرگسال استفاده می ‌شود.

پوشکهایی که امروزه در بازار بیشترین خرید را دارند دارای دو مدل معمولی و پوشک شورتی هستند. پوشکهای معمولی آن دسته از پوشکهایی هستند که بوسیله چسبهایی در کنار پای کودک وشورت بچه گانهمحکم می ‌شوند و از بدو تولد برای نوزادان استفاده می‌ گردد. اصولاً برای نوزادان از پوشکهای شورتی استفاده نمی ‌کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها