بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴

شاید فکر کنید که برای اشتغال زایی نیازمند پول زیادی هستید اما می توانید با انتخاب محصولاتی که افراد زیادی خواهان آن هستند به راحتی درآمد های میلیونی مانند من به دست آورید مثلا من با فروش روغن های حیوانی، کانولا، سویا توانستم یک ساله بیشتر از آن درآمدی که فکر می کردم به دست آورم و جز کارآفرینان شهر خودم شوم در ادامه در مورد این سه روغن خواهید خواند و بعد از آن کمی به سخنان من چند دقیقه ای فکر کنید.

روغن حیوانی

بیماری شقاق همان فیشر مقعدی می باشد که به شکل زخمی عمیق در ناحیه مقعد دیده می شود. برای این بیماری روش‌های درمانی زیادی من جمله درمان شقاق با روغن حیوانی موجود می باشد که روش کاملا غیر تهاجمی و گیاهی می باشد به این صورت که با مالیدن روغن حیوانی به ناحیه مقعد این زخم بعد از چند وقت بهبود می یابد. لازم به ذکر است که این درمان هنگامی که به تازگی دچار این بیماری شدید، پاسخگو می باشد.

روغن سویا

خرید این روغن بسیار پرکاربرد و پرفروش در سراسر کشور امکان پذیر می باشد و می توانید این روغن را در هر برندی که از آن رضایت دارید با قیمت خوبی خریداری کنید، روغن سویا در سطح بازار به فراوانی خرید و فروش می شود. روغن های آفتابگردان توسط شرکت هایی بسیار با سابقه و بسیار معتبر و در برند های گوناگون تولید می شوند و هر کدام از آن ها از لحاظ کیفیت با یک دیگر تفاوت هایی دارند و بعضی از آن ها پرفروش تر و پرتقاضا تر می باشند.

روغن های آفتابگردان از زمان های بسیار قدیم تاکنون یکی از اقلام بسیار ضروری در هر خانه ای بوده اند و بدون وجود آن ها بسیاری از افراد در آشپزی دچار مشکل می شوند، روغن های آفتابگردان ایرانی با قیمت هایی بسیار استثنایی خرید و فروش می شوند

روغن کانولا

علاوه ‌بر آن از نقطه دود نسبتا خوبی هم برخوردار است و به‌ همین خاطر می‌ توان تا مواد غذایی را با آن تفت داد بدون اینکه بر روی مولکولهای مواد غذایی تاثیر بگذارد.

یکی دیگر از خواصی که روغن کانولا دارد این است که از چربیهای اشباع بسیار کمی برخوردار است که این مسئله باعث پایین آمدن کلسترول خون می‌ شود و علاوه‌ بر آن دارای چربیهای غیراشباعی است که برای سلامتی بدن مفید هستند.

همچنین امگا سه بالایی دارد که دارای خاصیتهای زیادی برای بدن است و در داخل روغن کانولا نسبت ‌به سایر روغنها این اسید چرب به میزان بیشتری وجود دارند و بدن هم قادر به ساختن آن نیست.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها