بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴

برای داشتن گنجی ارزشمند مثل ثروت شب و روز خود را گذاشتم تا تمام پله های سخت و طاقت فرسا رو طی کنم و به بهترین مرحله از زندگی خود برسم. برای این کار تصمیم گرفتم فعالیت خود را به صورت گسترده در حوزه خرما شروع کنم و معتبر ترین عرضه کننده آن باشم.

خرما

از زمان صدر اسلام تا به الان میوه ای که همچنان مدنظر تمام دنیا است خرما خشک به ویژه پیارم اصل اعلا است و اعراب بر این اعتقاد هستن که درخت خرما انرژی زندگی بخش خورشید را می گیرد و در میوه فوق العاده خود ذخیره می کند. با خوردن این این انرژی به بدن منتقل می شود و باعث می شود انسان شاداب و قدرتمند بشوند. از ماه مرداد خرمای پیارم در شهر حاجی آباد بندر عباس از رنگ سبزی که دارد به زرد تغییر پیدا میکند و کمی شیرین تر از رنگ سبز می شود ولی اصل رشد این خرما در ماه شهریور است که تبدیل به رطب می شود و آبی که درون خودش دارد تخلیه می شود و خشک می شود.

خرما ارده

یکی از اقلام صادراتی درجه یک ایران خرما ارده می باشد که در بسته بندی های بسیار زیبا و شکیل به جهان عرضه می شود. خرما یک محصول ارگانیک است. کشور ما به عنوان یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان خرما در جهان سالانه حجم بسیار بالایی از انواع خرما را مانند خرما پیارم، ربی، زاهدی و مضافتی را در بازار های جهانی عرضه می کند. در ایران انواع زیادی از خرما کشت می شود که یکی از انواع خرما که نیمی از سطح زیر کشت خرمای کشور را به خود اختصاص می دهد خرما ارده می باشد که محصول صادراتی فوق العاده ای به شمار می رود که البته به دلیل محبوبیت بالایی که در بین مردم اروپا دارد مقدار زیادی از آن صادر می شود به طور تقریبی می توان گفت که 28 هزار هکتار از سطح زیر کشت خرمای کشور مختص به خرمای مضافتی می باشد.

خرما استعمران

در واقع خرما نوعی خشکبار مغذی و مقوی می باشد که از ارزش تغذیه ای و خواص درمانی بالایی برخوردار است، خرما استعمران یکی از محبوب ترین خرماهای صادراتی کشور به حساب می آید.سالانه در سطح وسیع و عمده به کشور های متقاضی صادر می شود، این خرما خوشمزه به دلیل ویژگی های خاص و خواص تغذیه ای بالایی که دارد از طرفداران بیشماری به خصوص در بازار های جهانی برخوردار است.ارزش غذایی این محصول در حدی است که می تواند اکثر املاح معدنی مورد نیاز بدن را تامین کند بنابرین برای سلامتی و درمان بسیاری از مریضی های بدن مفید می باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها