بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱

هرگز تصورش را نمی کردم که روزی برسد که بتوانم بدون دغدغه رفاه خود و خانواده ام را فراهم کنم. من به صورت اتفاقی با مجموعه ای آشنا شدم که مرا در مسیر صحیح ثروت قرار داد. من توانستم با فعالیت و تلاش در حوزه کالای خواب همچون انواع بالش به درآمد بالایی دست یابم، در ادامه همراه من باشید تا شما هم با این حوزه پولساز آشنا شوید.

بالش پر قو

از عوامل مهم در سلامت گردن و کمر، استفاده از بالش مناسب همچون بالش پر قو است زیرا انسان ها حدود یک سوم از عمر خود را در خواب گذرنده پس نیاز به یک بالش با کیفیت و مرغوب دارند.

استفاده از بالش پر اصل وتشک بادیکه در هنگام دراز کشیدن تمامی منحنی های سر و گردن را پر کرده و از تمام فشارها بر بدن جلوگیری کند بدون شک محصولی منحصر به فرد خواهد بود که سلامتی را به ما هدیه می‌ دهد.

این روزها شاهده شکایت بسیاری از خانم‌ ها از خروپف های متوالی همسران خود هستیم که درصدد درمان و جلوگیری از آن می باشند گاهی دیده شده اند افرادی که برای کاهش خروپف داروهایی را مصرف می کردند اما با خرید بالش پر، خروپف هایشان درمان شده واستفاده از بالش پر قو سبب بهبود و البته رفع خروپف در زمان خوابیدن می شود.

شاید شما هم دیده باشید برخی از افراد در صحبت های عمومی، راحتی و آسایش را با پر قو ارتباط می دهند و این صحبت ها یادآور راحتی و آرامشی است که این محصول دارد. راحتی را برای خود و البته خانواده به ارمغان آورده اند.

بالش طبی

تولید بالش طبی توسط برند های فعال آلمان در این زمینه به بهترین شکل ممکن انجام می‌ پذیرد و این محصولات به کمک بهترین متریال ها و پارچه ها طراحی می شوند و از تجهیزات برتری برای دوخت انواع آنها استفاده می گردد، به همین دلیل بالش ها دوام و ماندگاری بالایی به خود اختصاص می‌ دهند و می‌ توانند رضایت متقاضیان زیادی را ایجاد دارند.

بالش طبی از کالای خواب بسیار پر مصرف می باشد که دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا و جذاب است و از جدیدترین آنها می‌ توان به بالش طبی برن آلمان که دارای کیفیت بسیار بالا می باشد و از محبوبیت زیادی در بین گروه های سنی مختلف برخوردار می باشد.

این نمونه‌ها بسیار ساده، شیک و جذاب هستند و به راحتی می‌توان نمونه را با وسایل داخلی منزل ست کرد، با استفاده از مواد اولیه درجه یک یعنی پارچه های نخی کاملاً مرغوب و ضد حساسیت تولید می کنند دوخت این بالش به شکلی بوده که با هر نوع تشکی قابل استفاده است.

بالش لوله ای

از دیگر نمونه های دوخت بالش لوله ای بلوچی این استمدلهای کوچک و سنتی برای انواع مبلمان و تخت خواب است. آنها می توانند به عنوان جایگزینی برای بالش تخت با اندازه استاندارد مورد استفاده قرار بگیرند.

بالش لوله ای با ابعاد و شکلهای متفاوتی تولید می شوند و نسبت به آنچه تصور می کنید در مبلمان و حتی کاناپه قرار می گیرند تا دکوراسیون آن را دو چندان زیباتر کند.

ممکن است نحوه ساخت بالش لوله ای باروبالشتی مخملبه گونه ای باشد که باعث ایجاد بالشتک بین بازو و سطح نگهدارنده که روی آن قرار دارد، بشود اگر سطحی که استفاده می کنید سخت باشد، این بالش برای شما راحت‌ تر است.

بلوچیها افرادی خلاق در هنر هستند و توانسته اند با منحصر به فرد ترین مدلها دکوراسیون منازل خود را چنان زیبا کنند که دل هر بیننده ایی را به خود مجذوب کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها