بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۲۳۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

در حالی که سخت به دنبال راهی برای رهایی از بی پولی بودم، پدرم پیشنهاد کرد که نزد یکی از دوستانش که تاجر موفقی در حوزه پارچه بود بروم و این سرآغازی شد برای شروع موفقیتهای من در زندگی کاری ام. حوزه پارچه بسیار گسترده است و انواع مختلفی از آن بفروش می رسد.

پارچه کرباس

این پارچه از پنبه و کتان بافته شده است و حالتی فشرده دارد از پارچه کرباس برای تولید بادبانهای قایق، چادرها و محصولات دیگری استفاده می شود.

بافت پارچه کرباس به صورت محکم است و در وزنهای متفاوتی بافته می شود و به دلیل ماندگاری بالایی که دارد در ساخت کیف، کفش و سایر تجهیزات ورزشی کاربرد دارد.

یکی از پارچه های محبوبی که برای ساخت انواع کیف دستی و کوله پشتی به کار می رود کرباس بوده که دوام بالای آن باعث شده تا کیفهایی که از این جنس تولید شده اند برای استفاده روزمره مناسب باشند. از دیگر موارد استفاده از این پارچه تولید کفش می باشد که به دلیل داشتن ویژگی انعطاف پذیری پارچه کرباس می باشد لذا کفشهای کتانی تولید شده از آن دوام بالایی دارند.

پارچه کوردی

در میان تمام پارچه ها، پارچه کودری از قیمت مناسبی برخوردار می باشد، این پارچه با توجه به اینکه صد در صد ویسکوز ساخته شده است هزینه پایینی را به تولید کننده محول می کندف اما با این حال از کیفیت بالایی برخوردار است و تعداد تولید کنندگان آن در ایران بسیار زیاد می باشند.

قیمت این پارچه ها را یکی کیفیت آن مشخص خواهد کرد که مدل های نرم تر و معمولی دارد، دومین عامل که در قیمت این نوع پارچه ها بسیار تاثیر گذار است نقش و نگار و طراحی هایی است که بر روی این محصول شده است می باشد.

طرح های دیجیتالی که یکی از پر طرفدارترین طرح ها می باشد بسیار گران قیمت تر از مدل های دیگر می باشد زیرا که دارای کیفیت رنگ بالا و ماندگاری می باشد که پس از مدت ها شستن بدون هیچ گونه آسیبی می باشدف همانطور که می دانید این طرح ها را با چاپ های دیجیتالی به سطح پارچه با دستگاه های صنعتی می چسبانند.

پارچه گلدار

پارچه های نخی همچون پارچه نخی پنبه ای خصوصیتهای بسیار زیادی دارند مثلا: بسیار خنک و با دوام هستند البته باید در نظر داشته باشید که هنگام خرید پارچه گلدار نخی، نوع مرغوب و با کیفیت آن را خریداری نمایید زیرا در غیر اینصورت طول عمر کمی دارد و زود خراب می شود. بسیاری از افراد بعد از اینکه پارچه نخی مورد نظر خود را خریداری می نمایند، قبل از اینکه آن را بدوزند، ابتدا پارچه نخی را می شویند زیرا بعضی از پارچه های نخی بعد از شسته شدن مقداری از آن آب می رود با به اصطلاح آبرفت دارند، به همین دلیل هنگام خرید متراژ آن را کمی بیشتر از متراژ مورد نظر خود تهیه می نمایند تا بعد از شستن دچار مشکل نشوند. لازم به ذکر می باشد که پارچه های نخی در جنسهای مختلفی وجود دارند مانند: پلی استر، ویسکوز، چیت و غیره که هر کدام قیمتهای متفاوت به خود را دارند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها