بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۲۳۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

شب هنگام وقتی که آماده خواب شبانه می شوید، روی تخت خود یا صندلی نزدیک به آن بنشینید و چشم‌های خود را ببندید. به تمام اتفاقاتی که در طول روز برای شما اتفاق افتاده است و تمام کارهایی که انجام داده اید فکر کنید. نگذارید تا افکار پوچ تمرکز شما را بهم بزند، فقط به اتفاقات روز خود فکر کنید.من با این شیوه رو اهدافم متمرکز ماندم و فعالیتم را در حوزه سس ادامه دادم و اکنون بسیار موفق هستم.

سس گوجه فرنگی

سس تند همدان است که محصولی سالم و با کیفیت می باشد که از مواد اولیه متفاوت و مرغوبی تهیه می گردد، این نوع سس گوجه فرنگی با توجه به ترکیباتی که در آن به کار رفته است املاح متفاوتی نیز در خود دارد که تولیدیهای مختلف آن را بسته بندیهای کوچک و بزرگی تولید می کنند. سس تند همدان ویژگیهای مختلفی دارد و با توجه به این که از فلفل قرمز، سبز و مواد اولیه مختلفی تولید می شود در طعم و رنگهای متفاوتی نیز تهیه می گردد و یکی از سسهای با کیفیتی است که ویتامینهای مختلفی در خود دارد و به کسانی که اشتها ندارند نیز کمک می کند بتوانند مواد غذایی بیشتری را مورد استفاده قرار دهند، این نوع سس حاوی پتاسیم، کلسیم و املاح دیگری است که در فلفل و طعم دهنده های مختلف وجود دارد.

سس

یکی از خوشمزه ترین چاشنیها مورد استفاده سس سالاد می باشد که عده ای آن را به صورت طبیعی و بسیار خوشمزه تهیه می کنند و آن را بر طبق ذائقه ی خود تند و شیرین می کنند. سسهای طبیعی همچون سس گوجه فرنگی معمولا از دسته سسهای سالم می باشند که دارای مواد افزودن نمی باشند و در رژیمهای غذایی و سالم خوری استفاده می شوند.

اکثر افرادی که گیاه خوار می باشند و علاقه به مصرف سالادها و غذاهای گیاهی داند از سسهاس طبیعی و بدون تخم مرغ برای چاشنی و طعم دهندگی غذاهای شان استفاده می نمایند.

در این مطلب ما قصد داریم تا به شما درباره ی انواع سسهای خوشمزه و عالی اطلاعات مفیدی را ارائه دهیم پس اگر شما نیز از علاقه مندان به این نوع چاشنیها می باشید می توانید ما را تا انتها یاری نمائید.

سس خرسی

وقتی مشتری بخواهد به خرید سس خرسی تند شیرازی به صورت عمده اقدام نماید معمولا دنبال شرایطی است که بتواند بهترین نوع آن را از یک مرکز معتبر با قیمت ارزان خریداری کند که قبل از اقدام به خرید باید از ویژگیهای آن اطلاعاتی کسب کند. مرغوبیت بالای این نوع سس به خوبی نشان می دهد که تولید کنندگان آن در تهیه این محصول به بهترین شکل عمل می نمایند به نحوی که طعم طبیعی و هیجان انگیز این محصول به خوبی نشان می دهد درجه کیفیت آن بالا است و در تهیه این نوع سس و سس خردل از مواد اولیه طبیعی استفاده شده است و ترکیبات خاص آن طعم عالی رنگ فوق العاده آن را در پی دارد. سس تند مرغوب شیرازی پتاسیم و سدیم فراوانی دارد و شادی بخش است و استفاده از آن به کاهش فشار خون کمک می نماید و باعث می شود کلسترول نیز کاهش یابد به این دلیل که کلسترول و چربی آن تقریبا صفر است و محصولی بسیار مرغوب برای سلامت قلب به شمار می آید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها