بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹

برخی از افراد فکر خود را محدود به زندگی عادی و معمولی کرده اند و به ذهن خود حتی اجازه بلند پروازی هم نمی دهند اما این کار اشتباه است چراکه فرد باید افکار والایی در ذهن داشته باشید تا بتواند با برنامه ریزی و تلاش هایی که انجام می دهد فردی پولدار شود، در این خصوص فعالیت در حوزه انواع برنج بسیار مناسب است که در ادامه به بررسی این محصول می پردازیم.

برنج

متاسفانه امروزه تعداد کمی از افراد از فواید سبوس برنج چمپا اطلاعاتی را دارند چرا که این نوع بسیار می تواند به دلیل دارا بودن سبوس به بدن انسان کمک کننده باشد.

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که از کمبود ویتامینها رنج می برید بهتر است از سبوس برنج استفاده کنید لذا این نوع بهتر در معده و روده شما هضم می شود و می تواند از چاقی شما تا حد زیادی جلوگیری کند.

افرادی که دارای کلسترول شدید می باشند بهتر است برای کاهش مشکلات خودشان از سبوس این خوراکی بهره بگیرند.

این نوع به دلیل دارا بودن سبوس برای افراد دیابتی بسیار مفید می باشد و جذب شدن گلوکز به صورت گسترده جلوگیری می کند و این امر باعث می شود تا این مشکل در افراد افزایش پیدا نکند لذا افرادی که دارای سنگ گلیه هستند بهتر است حتما از این خوراکی سبوس دار استفاده کنند.

برنج زعفرانی

برنج زعفرانی یک برنج عجیب و غریب و خوشمزه است و ما به شما طرز تهیه برنج زعفرانی در همین سایت آموزش خواهیم داد و درست نمودن آن نیز آسان است و در کام سبک است و طعم آن را کاهش نمی دهد.

نام برنج زعفرانی به خودی خود عجیب و غریب و عجیب به نظر می رسد و این به نوعی نشان دهنده سلطنت است، فکر نمی کنید؟

اگر نمی دانید که پلو زعفرانی چگونه می تواند آسان و سریع تهیه شود، ما به شما اطمینان می دهیم که این پلو یکی از ساده ترین غذاهای برنجی است که درست شده است. برنج زعفرانی از پختن برنج باسماتی معطر با آجیل و زعفران تهیه می شود و می توان آن را با هر کاری یا دال پاکستانی سرو کرد.

برنج دانه بلند

بهتر است این نوع برنج را از مراکزی که دارای استانداردهای خاص هستند تهیه کنید چرا که برخی از افراد سود جو در این زمینه باعث شده اند که این برنج دانه بلند آن طور که باید با کیفیت اصلی خودش به دست مشتریان خودش نرسد.

همچنین با بسته بندیهای فیک منجر به پخش بسیاری از انواع نامرغوب شده اند به همین خاطر پیشنهاد ما این است مراکزی را برای خرید انتخاب کنید که سابقه ای چند ساله را در فروش این محصولات با کیفیت دارا می باشند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها