بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵

من در گذشته مشغول به فروش ادویه های گوناگون بودم که خیلی زود فهمیدم راهی که می روم اشتباه است و باید روی یک محصول کار کنم و پر قدرت پیش بروم و توانستم موفق ترین فرد در این زمینه شوم.

زردچوبه مشهدی

همان گونه که می دانید زردچوبه مشهدی دارای 10 خواص دارويي برای بدن است که شما را شگفت زده می کند. یکی از پرکاربردترین ادویه‌هایی است که در دنیا معروف است و در همه آشپزخانه‌ها مورد استفاده آشپزها قرار می‌گیرد و همچنین جزو واجبات یک آشپزخانه است و غیر از خواصی که برای بدن دارد برای مصارف دیگر هم استفاده می‌شود.

این ادویه جزو ادویه‌های شناخته‌شده در همه‌جای دنیا است که بسیار مفید است دارای رنگی نارنجی زردرنگ طبیعی است که خواص بسیار زیادی دارد طبع این ادویه گرم و خشک است و برای سلامتی کاربردهای زیادی دارند.

حالا می‌خواهیم خواصی که این ادویه دارد را چند نمونه بیان کنیم در ابتدا زردچوبه در زرد در زردچوبه ماده‌ای هست به نام کر و کومین که جزو ترکیبات زردچوبه است که می‌توان می‌تواند تورم و ورم را در بدن کم کند و زردچوبه به‌جز استفاده‌ی آن در غذاها می‌توان برای پوست و مو و درد مفاصل و لاغری هم از آن استفاده کرد.

زردچوبه مهسان

برای پوست صورت صابون زردچوبه مهسان وجود دارد که در خیلی از کارخانجات و این صابون و تولید می‌کنند کرو کومین موجود در زردچوبه می‌تواند از ابتدا سلول‌های مغزی را بیشتر کند و همچنین رشد سلول‌های عصبی را هم در مغز ما تا هشتاد درصد افزایش دهد و همچنین کروکومین در ماده زردچوبه برای درمان برای درمان کردن افسردگی بسیار مفید است.

همچنین به کم شدن کلسترول خون کمک می‌کند و برای قلب هم بسیار مفید است.

این ادویه کارای زیادی برای درمان سرطان دارد که موجب کوچک شدن تومار می‌شود و غلظت خون را بهبود می‌بخشد برای بیمارانی که دیابت دارند بسیار مفید است و همچنین درمان‌کننده اختلال کبدی هم مناسب است و ضد التهاب است. همین طور که می‌دانید زردچوبه کبد را سم‌زدایی می‌کند و برای دفع سموم آن بسیار مفید است.

زردچوبه هندی

این محصول یعنی زردچوبه هندی برای کم شدن دردهای قاعدگی هم مفید است که می‌توان از آن به‌عنوان مسکن طبیعی نام‌برده و برای گردش خون هم مفید است چون خون را در رگ‌ها به جریان انداخته و چربی آن را از بین می‌برد و همچنین تسکین‌دهنده دردهای معده و همین‌طور رفلاکس معده است.

همچنین از این محصول برای جلوگیری از آکنه و برای پوست‌های آسیب‌دیده بسیار مفید است و درمان‌کننده جوش‌های صورت است و همچنین به‌عنوان شستشو دهنده هم از آن استفاده می‌کنند که آن را با آب مخلوط کرده و روی صورت می‌گذارند و از آن هم ماسک درست می‌کنند.

این ماسک را با عسل و زردچوبه استفاده می‌کنند و روی صورت قرار می‌دهند برای درمان پوست‌های خشک از آن استفاده می‌شود و همچنین برای چین‌ و چروک های سطحی هم مفید است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها