بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴

با ورود در حوزه جوجه توانستم به ثروت های زیادی برسم هرچند این کسب و کار نیاز به تجربه و سرمایه زیاد دارد ولی با آشنا شدن من با یک فرد با تجربه تمامی مشکلاتم حل شد و حالا یک کارآفری موفق در شهر و حیطه کاری خود هستم در ادامه شما را بیشتر با محصولاتم آشنا خواهم کرد.


جوجه شترمرغ

مورد بعدی که مطرح کردیم تعداد خرید این جوجه شترمرغ می باشد به طور کلی برای خرید جوجه یک ماهه تعداد بالای ده عدد در نظر گرفته می شود اما در بعضی مواقع خریداران تعدادی کمتر از ده عدد را نیاز دارند و خریداری می کنند که بر روی قیمت نهایی آنها تأثیر می گذارد به همین ترتیب هر چقدر که تعداد خرید یک جا بیشتر باشد می تواند تاثیر بیشتری در کاهش قیمت کلی آنها داشته باشد.

همان طور که گفتیم برای پروش جوجه شترمرغ یک ماهه رژیم غذایی مناسبی نیاز است این رژیم غذایی می تواند با اضافه کردن انواع میوه و سبزیجات تقویت شود معمولاً میوه و سبزیجاتی که در رژیم این جوجه ها استفاده می شود شامل هویج خرد شده، چغندر تازه و هر نوع میوهدو غلات تازه ای می باشد.

جوجه عروس هلندی

نگهداری از جوجه عروس هلندی حتی در خانه هم امکان پذیر است و با توجه به سرگرمی که دارد میتواند به کسب درآمد چند میلیونی برای شما تبدیل شود در نتیجه اگر به دنبال کار آفرینی هستید میتوانند این کار را شروع کرده و پیشرفت خوبی داشته باشید اما باید توجه داشته باشیم که پرورش عروس هلندی دارای نکات قابل توجه زیادی است که باید آن ها را رعایت کنید. خصوصیات مکان پرورش عروس هلندی مشابه مکان نگهداری قناری ها است ، نژاد های عروس هلندی در طبیعت زندگی میکنند در نتیجه ان ها میتوانند در هوای گرم و سرد به راحتی زندگی کنند.

جوجه یک روزه

به دلایل مختلفی توصیه می شود که زیر پای جوجه یک روزه پوشال باشد جوجه ها و مرغها دوست دارند که زیر پای نرمی داشته باشند پوشالها به عنوان یک عایق رطوبتی و سرما و گرمای مناسب کاربرد بسیاری در این زمینه دارند همچنین بسر پوشالی از ایجاد بوی بد در داخل سالن و کارتن جلوگیری می کند و جوجه می تواند نوک خود را به واسطه پوشال راحت تر تمیز کند.

از نکاتی که حتما باید به آن توجه نمود دما و رطوبت جوجه یک روزه است جوجه یک روزه باید در دمای گرم باشد و اگر سرد باشد دچار سرماخوردگی شده و متاسفانه خیلی زود می میرد اغلب جوجه ها تا 5 الی 7 روزگی نمی توانند دمای بدن خود را تنظیم کنند و بعد از دوهفتگی این قابلیت را پیدا می کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها