بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۲۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹

من هم مانند اغلب افراد دوست داشتم که یک فرد ثروتمند باشم و تصورات بسیاری را در این خصوص در ذهن خود می پروراندم تا این که به پیشنهاد یکی از دوستانم وارد عرصه تجارت مواد شوینده شدم و توانستم بسیار موفق عمل کنم.

پودر لباسشویی

مواد شوینده با دو نوع پودری و مایع در کارخانجات تولید و در بازار عرضه می شوند. اصولا قیمت پودر لباسشویی نسبت به مایع آن بیشتر است. کیفیت پودر ماشین لباسشویی تاثیر زیادی بر تمیزی البسه دارد و باعث طول عمر و ماندگاری لباس می شود. معمولا پودر های لباسشویی نامرغوب، باعث تغییر رنگ و پوسیده شدن لباس می شود.

همچنین بسته بندی پودر های ماشین لباسشویی می بایست از کیفیت بالایی برخوردار باشد. زیرا بسته بندی های غیر استاندارد سبب نفوذ رطوبت به داخل پودر شده و باعث فاسد شدن آن می شود و پودر های دارای رطوبت در ماشین لباسشویی به روی لباس چسبندگی پیدا می کنند و امکان این که بعد از شستن روی لباس بماند، بسیار زیاد است.

یکی از موارد مهم در شستن البسه ی تمیز، علاوه بر پودر ماشین لباسشویی می بایست ماشین لباسشویی کیفیت و شستشوی خوبی داشته باشد. ماشین لباسشویی های بی کیفیت، پودر شستشو را را به خوبی حل نمی کنند و سبب می شود، تا شستشو به خوبی صورت نگیرد و لباس ها را به خوبی تمیز نکند.

پودر ظرفشویی

بسیاری از افراد بیش از مقدار مورد نیاز از پودر ظرفشویی استفاده می کنند که باعث می شود مواد شوینده با سرعت بیشتری تمام شده و به اجزای ماشین ظرفشویی در طولانی مدت آسیب برساند. بیاموزید که چگونه از پودر ظرفشویی به درستی استفاده کنید تا ماندگاری دستگاه بیشتر شود ، همین طور در هزینه صرفه جویی کنید و پایان درخشان ظروف را تضمین کنید. در این مطلب چند نکته مهم برای افزایش طول عمر ماشین ظرفشویی و نحوه ریختن پودر در ماشین ظرفشویی آورده شده است. با رعایت این موارد می توانید از لوازم خانگی خود به طور صحیح استفاده نمایید و از تعمیرات لوازم خانگی در امان بمانید.

پودر صابون لباسشویی

پودر صابون لباسشویی در تمیز کردن مواد ظریف و سفید بسیار بهتر هستند و اگر لباسهای کمی کثیف و بدون لکه‌ دارید، پودر صابون عالیترین گزینه می باشند و مانند برخی از برندها پودر صابون ارزانتر و سفید کمتری روی لباسهای شما باقی می‌گذارند.

پودرهای صابون در شستشو بسیار کاربردی و موثر می باشند و می توانند به تنهایی نقش بسزایی در تمیزی و نرمی و لطافت انواع لباسها و حوله تن پوش داشته باشند.

بر این اساس شما نیز می توانید به راحتی انواع این محصولات را به راحتی تهیه و استفاده نمایید و بتوانید لباسی بسیار شیک و تمیز پس از شستشو داشته باشید.

این محصول به راحتی در آب گرم حل می شود و می توان با استفاده از پودر صابون رختشویی برای شستن انواع لباسهای سفید و رنگ روشن استفاده نمود.

در حین شستشو با استفاده از پودر صابون حتما همیشه دستورالعملهای شستشو روی لباس را دنبال کنید و شستشوی خود را بر اساس آن تنظیم نمایید و در مورد لباسهای جدید و رنگی مراقب باشید تا همیشه ثبات رنگ را بررسی کنید و در صورت لزوم جداگانه بشویید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها