بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۲۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸

زمرد یکی از سنگ های زیبا و گران بها که در بین مردم بسیار پر طرفدار است. این سنگ توانست من را از فردی معمولی و کم درآمد به فردی ثروتمند و موفق در دنیای کسب و کار ها برساند. من توانستم با تحقیق بر روی این سنگ و کار بر روی بهترین انواع آن به موفقیت برسم در ادامه با انواع این سنگ آشنا می شوید.

زمرد سبز

نکته بعدی در تشخیص سنگ زمرد سبز نوع تراش این سنگ است، در هنگام خرید توجه دقیقی به نوع تراش سنگ داشته باشید، زمرد اصل به دلیل مقاومت بالا و سخت بودن نمی توان آن را به راحتی صیقلی کرد پس اگر زمرد دارای لبه های تیز یا ساییدگی بود و همچنین لبه هایش نرم و شکننده بود بدانید که تقلبی است. مورد بعدی بازتاب نوریست که زمرد دارد به این معنی که زمرد تقلبی را می توان به وسیله نور فرابنفش تشخیص داد یعنی با تابش این نور بازتاب سنگ زمرد رنگ قرمز دارد که نشان از تقلبی بودن آن است. اینسنگجدا از زیباییهای چشمگیری که دارد، از خواص درمانی زیادی نیز برخوردار است مثل نیرویی برای بیشتر شدن انرژی و آرامبخش بودن و همچنین جلوگیری از بیماریهای مثل صرع و همچنین کمک به بهبود دستگاه گوارش و به عنوان درمانی برای خونریزی و اسهال خونی بسیار مفید است و برخی نیز معتقدند که این سنگ بین عاشق و معشوق یک پل می سازد و باعث می شود تا محبت بین زن و شوهر بیشتر شود به همین خاطر این سنگ را سنگ عشق و شادی می دانند.

زمرد اصل

پخشزمرد اصل نانو که با استفاده از تکنولوژی بازآفرینی شدهو کیفیت بیشتری دارد و می تواند در برابر ضربه مقاومت بیشتری داشته باشد. زمرد نانو می تواند بدون هیچگونه ناخالصی در بازار یافت شود و مانند شیشه می درخشد و بصورت مصنوعی تولید شده است که از نظر عدد اتمی نزدیک به جنس اصلی می باشد که کیفیت بالاتری در برابر ضربه دارد.

هر چه رنگ نگین سبزتر باشد و بدون رگه باشد و کاملا یکدست بوده باشد قیمت آن بیشتر می شود این سنگ معمولا بصورت کوچک می باشد و مانند الماس هر چه بزرگتر باشد قیمت بیشتری پیدا می کند رنگ زمرد بصورت درخشان می باشد و اگر بدون عیب و زدگی باشد قیمت بالایی در بازار دارد.

زمرد افغانستان

سنگ زمرد افغانستان به گونه ای است که رنگ آن از سبز کم رنگ ممکن است که وجود داشته باشد و تا سبز پر رنگ نیز در بازار موجود باشد که هر چه رنگ آن پر رنگ تر باشد، نشان دهنده این است که عیار سنگ بالاتر است و زمرد، قیمت بالاتری دارد. در بازار رنگ زمرد خیلی مورد توجه می باشد و هر چه رنگ زمرد بیشتر باشد قیمت آن گران تر است و سبزی این سنگ به دلیل وجود کروم در آن است و هر چه این میزان بیشتر باشد، سبزی بیشتر خواهد بود.

سنگ زمرد در طبیعت بسیار کمیاب می باشد و از این رو گرانبها شده است که در مقایسه با سایر مدلها و نژادها ارزش و اعتبار بیشتری را بدست آورده است، به طوری که برخی از کشورها فقط به دنبال زمرد افغانی هستند.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها