بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲

ممکن است بسیار شنیده باشید که هیچ انسانی به تنهایی موفق نخواهد شد اما حقیقت این است که فقط انسان های ضعیف این حرف زا می زنند چون میلیونر شدن به تنهایی بسیار دشوار تر از انجام این کار به صورت گروهی است اما من توانستم با تولید انواع اسکاچ که در این مقاله به شما معرفی خواهم کرد، این مسیر را طی کرده و تبدیل به یک فرد موفق و ثروتمند شوم.

اسکاچ توری

میزان ایجاد و ماندگاری کف در اسکاچ توری بافتنی بسته به الیافی که در تولید آنها استفاده شده است، متفاوت می باشد. یکی از مزیتهای عمده این مدل اسکاج این است، که باکتریها نمی توانند در آن باقی بمانند، چون هیچ گونه شکافی ندارد.

اسکاج اسفنج سیمی، این نمونه اسکاج دارای دو لایه سیم مفتول نوع ضد زنگ می باشد و می تواند، لکه های سختی که روی ظروف چسبیده اند را از بین می برد. اسکاج حوله ای یا پارچه ای، قیمت مناسبی دارد و برای شستن انواع ظروف بهترین گزینه محسوب می شود. به اندازه دلخواه خود می توانید اسکاجهای حوله ای که ابعاد بزرگی دارند را برش بزنید. این نوع اسکاجها دوستدار محیط زیست می باشند و مقرون به صرفه هستند این مدل اسکاجها برای براق کردن سطوح خانه، تمیز کردن و گردگیری هم استفاده می شوند.

اسکاچ صنعتی

اسکاچ صنعتی سیلیکونی از بهداشتی ترین اسفنجها می باشند و طول عمر بالایی دارند این نوع اسفنجها به راحتی مواد شوینده روی آنها کف می کنند و نرم می باشند با این که این نوع اسکاجها بسیار نرم هستند از قدرت تمیز کنندگی بالایی برخوردار می باشند. ظروف بسیار کثیف به وسیله آنها به راحتی تمیز می شوند برای ظروف چدن، قابلمه تفلون و از این قبیل ظروف می توانید از این مدل اسکاجها استفاده کنید.

چون خط و خشی روی ظروف ایجاد نمی کنند برخی از مدلهای این اسکاجها به شکل دستکش طراحی شده اند، که این باعث شده استفاده از آنها راحت تر باشد و از مزیت این مدل اسکاجها می توان به تمیز شدن راحت آنها و دیر آلوده شدن این نوع اسکاجها اشاره کرد. طراحی بسیار کاربردی و دوام بالا باعث شده این مدل اسکاجها قیمت بالایی پیدا کنند. اسکاج فومی گیاهی، دوستدار محیط زیست می باشد و به محیط زیست این نوع اسکاجها آسیبی وارد نمی کنند لذا بهداشتی تر هستند و بهتر است برای شستن ظروف از این نوع اسکاجها استفاده شود.

اسکاچ قلاب بافی

همانطور که می دانید خانمها به شستشوی وسایل آشپزخانه بسیار اهمیت می دهند و سعی می کنند که بهترین نوع اسکاچ قلاب بافی یا ظرفشویی رومیزی را برای شستشوی ظرفهای خود خریداری کنند. اسکاجهای بافتنی دارای طرحهای متنوعی هستند و به صورت شکل دار و ساده به تولید می رسند. اسکاج قلاب بافی ساده به صورت سایز بندی و در انواع درجه کیفی به صورت درجه یک، درجه دو و درجه سه تولید می شوند و نوع درجه یک این محصول از لحاظ کیفیت در درجه بالایی است و با انواع سلیقه ها سازگار می باشد.

تولید این محصول راحت است و کار دست هنرمندان ایرانی می باشد و خانمها می توانند طی آموزشهای مختلف از طریق سایتهای اینترنتی طرز بافت این کالا را یاد بگیرند و برای شستشوی وسایل آشپزخانه خود این محصول را تهیه و استفاده کنند. در هنگام خرید این محصول به کیفیت کاموای آن باید دقت زیادی شود و سعی کنید از بهترین نوع آن خریداری کنید، زیرا نوع مرغوب آن از لحاظ کیفبت در سطح بالایی است و دارای طول عمر زیاد و از قدرت تمیزکنندگی خوبی برخوردار می باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها