بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱

تعاریف متعددی راجع به موفقیت مالی وجود دارد باید بگویم که همه ما در زندگی روزمره به دنبال موفقیت و کامیابی مالی هستیم و من توانستم با فعالیت در چند حوزه به طور همزمان به این دست آورد برسم و در ادامه توضیحاتی بیشتر درباره بهترین حوزه ها ارائه خواهم داد.

کلات خارجی تخته ای

امروزه در همه سوپر مارکتها و فروشگاه ها شکلات خارجی در انواع طعمها و طرحهای تخته ای، توپی و مغزدار وجود دارند که افراد در هنگام خرید دچار سردرگمی می شوند اما در سایت هوکلاتی شاپ موجود است و می توانید آن را خریداری کنید. همانطور که می دانید، شکلات کیلویی خارجی علاوه بر طعم خوشمزه ای که دارد، برای سلامتی بدن نیز مفید می باشد.

در هنگام خرید شکلات باید حتما نوع سالم ترین آن را انتخاب نمایید، زیرا هم از طعم خوش آن لذت ببرید و هم اینکه نگرانی در مورد مضر بودن آن نداشته باشید.

غذای ماهی

در جداول گوناگونی که وجود دارد غذای ماهی قزل آلا به گونه ایی است که ریز مغذیها و درشت مغذیها را طبق کالری و پروتئینهای مصرفی و پیشنهادی تقسیم بندی می کنند و از این رو ارزش غذای ماهی انرژی آنها را به چندین بخش تقسیم بندی می کنند که ویتامینهای مختلفی را در بر می گیرد. این ویتامینها بسیار موثر بر بهبود عملکردهای بدن وقلب است و تمامی موارد فوق را به حدی بیان می کند که توانایی استفاده آنها را در مردم افزایش می دهد و مصرف آنها به نحوی توصیه می شود. به طور کل چه ماهیهای قزل آلا یا ماهیهای دیگر در ارزش طبقه بندی غذاهای مختلف دارای انواع مختلفی هستند که ارزش بالایی دارند و این موضوع بسیار مهم است و در رژیم غذایی حتما بایستی رعایت شود.

غذا با لوبیا چیتی

لوبی چیتی عموما از انواع حبوبات می باشد که از خاصیت زیادی برخوردار می باشد و برای سلامتی بدن بسیار مفید است؛ غذا با لوبیا چیتی با سیب زمینی می تواند برای افرادی که به دنبال یک رژیم غذایی گیاه خواری باشند بسیار مناسب باشد.

زیرا حبوبات سرشار از پروتئین بوده و مصرف زیاد آن برای بدن بسیار مفید می باشد. خوراک لوبیا چیتی امروزه به صورت کنسروی موجود می باشد اما پیشنهاد ما به شما این است که ترجیحا اگر وقت کافی دارید خودتان غذا را طبخ نمایید.

زیرا کنسرو لوبیا دارای مواد نگهدارنده و افزودنی می باشد که مصرف زیاد آن برای بدن مضر می باشد. خوراک لوبیا همواره بر طبق سلیقه و ذائقه افراد تهیه می شود و از آنجایی که زمان پخت طولانی ندارد افراد به راحتی می توانند با کمترین هزینه و زحمت آن را تهیه و برای خود سرو نمایند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها