بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۲۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۵

ما انسان ‌ها با قدرت فکر خود می ‌توانیم تعیین کنیم که جزء کدام دسته باشیم، ثروتمندان و یا نیازمندان. باید در کار خود با فکر به آینده و برنامه ریزی پیش رویم. من در کسب و کارم با برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت توانستم به ثروت برسم و به یک فرد ثروتمند تبدیل شوم.

سرامیک کف پارکینگ

سرامیک کف پارکینگ یکی از سرامیک های جدیدی است که در ساختار آن از عناصری استفاده شده است که مقاومت سایشی این محصول را دو چندان کرده است و در سایت کاشی سرامیکی نیز قابل خریداری است. قیمت عمده سرامیک کف پارکینگ نسبت به قیمت عمده سرامیک های معمولی بالاتر است. البته نحوه فروش سرامیک پارکینگ نیز بر روی قیمت این محصول تاثیر می گذارد. برای اطلاع یافتن از قیمت انواع سرامیک های کف پارکینگ باید ویژگی های این محصول و عوامل موثر در قیمت آن را در نظر بگیرید.

سرویس خواب ارزان و شیک در مشهد

یکی از مسائلی که امروزه در ساختمانهای امروزی مورد توجه قرار دارد این می باشد که اتاقهای امروزی از مکان کمتری برخوردار می باشد بنابراین باید شما مکانهای ساختمان خود را مدیریت نمایید برای این منظور می توانید از سرویس خواب ارزان و شیک در مشهد استفاده نمایید.

ویرانی نام منطقه ای در مشهد می باشد که در آن تولیدی زیادی برای تولید سرویس خواب جنس چوب روسی وجود دارد. برای خرید یک سرویس خواب برای اتاق خود شما نیاز به راهنمایی دقیقی نیاز دارید زیرا سوالات زیادی در این رابطه وجود دارد از جمله اینکه جنس سرویس من از ملامینه باشد بهتر است یا از ام دی اف چرا برخی از سرویسها ارزان و برخی گران می باشد و علت آن چیست چه معیارهایی وجود دارد تا بدانیم سرویس ما از بهترین نوع سرویس خواب می باشد. برای پاسخ به این سوالات تا میتوانید از مشاورین ما که به صورت رایگان به شما خدمات خود را ارائه می دهد بهره مند شوید.

انواع مختلفی از سرویس خواب با جنسهای متفاوت در بازار وجود دارد تخت دونفره تخت میهمانی تخت نوزاد و غیره که شما باید بدانید کدام سرویس برای شما مناسب است و کدام سرویس برای شما که تاجر هستید فروش بیشتری خواهد داشت.

سر درب ورودی خانه مسکونی

با توجه به گرانی دربهای ورودی، فکر محاظت از آن بیش از پیش قوت گرفته که همانطور که گفته شد بیشترین تاثیر در محافظت از درب ورودی را، سر درب ورودی خانه مسکونی دارد.

از مناسب ترین انتخابها برای ساخت سطح شیب دار می توان به ورق طرح سفالی اشاره کرد، ورق طرح سفالی هم بسیار سبک و کم وزن است و هم مقاومت بسیار زیادی در برابر آب و رطوبت دارد.

باید به این نکته توجه داشت که جذابت ظاهری در ساختمان حرف اول را می زند که سر درب ورودی کلاسیک ساختمان پیشرو در امر این زیبایی است از متریال های مورد استفاده در سر درب ورودی می توان به تایلهای پرچین اشاره کرد، تایلها در ضخامتهای گوناگون تولید می شوند که انتخاب ضخامت بر عهده ی طراح می باشد، این متریال نیز وزن کمی دارد برای اجرای سر درب مناسب است، این متریال به راحتی می تواند در برابر سنگینی ناشی از برف به خوبی مقاومت کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها