بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

تخصص شما زمانی به درآمد بالا و پول فراوان تبدیل خواهد شد که آن را عملی کرده باشید. یادگیری که همراه با تجربه باشد به عنوان یک ترکیب فوق العاده شما را در میدان ثروتمند شدن پیروز خواهد کرد. سعی کنید قدرت ریسک پذیری خود را بالا برده و مطالبی که یاد می گیرید را تجربه کنید و مهارت عملی خود را به چالش بکشید. در ادامه با چند حوزه سودمند بیشتر آشنا شوید.

تولیدی ظروف پلاستیکی

شرکت های تولیدی ظروف پلاستیکی زیادی در زمینه تولید محصولات و ظروف پلاستیکی آشپزخانه در کشورمان وجود دارند.

این تولید کنندگان با استفاده از مواد مرغوب و بهداشتی و بهترین تجهیزات آزمایشگاهی، همچنین کنترل کیفی و رعایت همه ی موارد بهداشتی سعی در تولید محصولات با کیفیت و ارزان هستند.

قیمت ظروف پلاستیکی آشپزخانه باعث شده شرکت های تولید کننده با ایجاد بازار رقابتی، محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب تولید کنند.

یکی از دلایل تولید کننده های ظروف پلاستیکی آشپزخانه در حجم زیاد، قیمت ارزان این محصولات می باشد.

بخاطر اینکه در کشور ما ظروف آشپزخانه از مواد درجه یک با قیمت مناسب تولید می شود، کشورهای همسایه خواهان خریداری این محصولات باکیفیت و ارزان قیمت هستند.

تولید سفره یکبار مصرف در خانه

با توجه به روند افزایشی مصرف سفره های یکبار مصرف در خانه های ایرانیان، باالطبع روند تولید سفره یکبار مصرف در خانه و فروش این محصول کاربردی هم بالاتر رفته و تولید کنندگان و فروشندگان این محصول سود خوبی به دست آوردند.

از آن جایی که سفره های یکبار مصرف بسیار راحت اند و پس از مصرف نیاز به تمییز کردن ندارند، طرفداران بسیاری پیدا کرده اند.

اساسی ترین ماده اولیه در تولید سفره ها ی پلاستیکی و نایلون ها مواد پتروشیمی مانند پلیمرهای پلی اتیلنی هستند.

اخیرا با بالا رفتن قیمت مواد پتروشیمی و نفتی در کشور، قیمت انواع مواد پلاستیکی از جمله سفره های یکبار مصرف افزایش محسوسی داشته است.

سفره های یکبار مصرف در بسته بندی های مختلف به صورت رول های بزرگ و کوچک به فروش می رسند.

هر رول ممکن است ابعاد 40 60 و یا 80 متر داشته باشد که با افزایش متراژ آن وزن سفره هم بالا می رود.

تولیدی کاپشن چرم مردانه

در حال حاضر در اصفهان تولیدی کاپشن چرم مردانه بزرگی مشغول به فعالیت گسترده ی خود در زمینه دوخت کاپشنهای اسپرت مردانه می باشد این تولیدی با بهره گیری از جدید ترین ایده ها کاپشنهای چرم را در رنگها و انواع سایزها تولید می کنند.

به علاوه اینکه بارانیهای فوق العاده ای هم هستند و گاهی می توانید در بهار نیز آنها را به تن کنید.

قطعا از مهمترین عوامل تاثیر گذار در انتخاب لباس مناسب برای هر فرد از سلیقه ی شخصی او نمی توان غافل شد و پس از آن عوامل گوناگونی هستند که می توانند تاثیر خود را بگذارند و ما را به سوی انتخاب لباس صحیح برای هر مکان سوق دهند.

با توجه به نکات گفته شده به شما می گوییم که می توانید کاپشن اسپرت را در هر مکانی که دوست دارید بپوشید زیرا لباسهای اسپرت مخصوص مهمانیهای بزرگ دورهمیهای ساده و دوستانه و بیرون از شهر یا قرارهای رسمی می باشند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها