بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳

درست بعد از اینکه توانستم یک کارگاه تولیدی کوچک جهت تولید انواع لباس کودک راه اندازی کنم و محصولات تولیدی ام را به سایر شهر های ایران ارسال کنم زندگی ام دستخوش تغییراتی شد و رفته رفته به دنیای ثروتمند ها پا گذاشتم.

بلوز شلوار دخترانه پاییزه

بلوز شلوار دخترانه پاییزه برای دختران یکی از جذابیت هایی که فصل پاییز به همراه دارد بلوز و شلوار های زیبایی است که می‌توانند استفاده کنند.

بلوز و شلوار هایی که در فصل پاییز استفاده می‌شوند به دو گروه کلی خانگی یا راحتی و بلوز شلوار مخصوص بیرون تقسیم می‌شوند.

خود این دو گروه نیز زیر مجموعه های فراوانی دارند، به طور مثال یک بلوز شلوار خانگی دخترانه می‌تواند پارچه یکسان و ستی داشته باشد و همچنین می‌تواند طرح پارچه بلوز و شلوار با هم کاملاً متفاوت باشد.

بلوز و شلواری پاییزی تلقی می‌شود و مناسب این فصل است که کاملاً نیاز های مرتبطش را بر طرف کند.

نیاز هایی از قبیل وارد نشدن سرما، راحتی و دیگر ویژگی ها که می‌تواند برای هر فرد با فرد دیگر تفاوت داشته باشد.

بلوز شلوار مخمل دخترانه

در فصل زمستان قیمت بلوز شلوار مخمل دخترانه با کیفیت بالا و قیمت مناسب یکی از دغدغه های مهم برای خانواده ها می‌باشد که در این مقاله به بررسی این محصول و قیمت اش میپردازیم.

پارچه مورد استفاده در بلوز و شلوار هایی که مخمل و دخترانه هستند، پارچه ای پرز و کرک دار اما به شدت زیبا هستند که به علت ضخیم بودن کار خیاطی و دوخت شان نیز دشوار خواهد بود و در نتیجه قیمت بالاتری هم دارند.

این نوع لباس های دارای پارچه های مخملی از انواع نخی، طرح دار، برجسته و غیره هستند.

تیشرت شلوارک بچه گانه

قیمت تیشرت شلوارک بچه گانه که یکی از لباسهای بسیار پرکاربرد در فصل تابستان، برای پسران، است بسیار مورد توجه والدین است.

همه والدین به سلامت کودکان خود و راحتی آنها اهمیت می دهند.

برای همین لباسهایی را برای آنها خریداری می ‌کنند که کودک حس خوبی با آن داشته و به هیچ عنوان پوست لطیف کودک اذیت نشود به خصوص نوزادان که پوست حساس تری دارند.

الیاف و نخهایی که برای تولید این لباس به کار رفته، معمولا از جنس نخی، پنبه ای و کتان بوده که برخی از آنها درصد پلاستیک بسیار ناچیزی دارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها