بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۷

اصولا کار کردن در هر دینی و مکتبی امری پسندیده است. من در حوزه انواع برنج کار خود را آغاز کردم اما صادقانه بگویم کار کردن راحت نیست بخصوص اگر بدنبال نانی حلال برای زن و بچه­ی خود هستید باید سخت تلاش کنید. اگر میخواهید به ثروت برسید باید برای آن برنامه ریزی کنید و راهی متفاوت را امتحان کنید. من در حوزه انواع برنج توانستم به موفقیت برسم وبه یک سرمایه دار تبدیل شوم.

برنج ایرانی طارم فجر

برنج طارم دارای دانه های کمی کشیده به رنگ سفید است و عطر و طعم بی نظیر آن همه ساله طرفداران زیادی را به سمت خود جذب می کند و فروش این محصول از انواع دیگر برنج های ایرانی بسیار بیشتر می باشد.

نوع دیگر برنج بعد از برنج ایرانی طارم فجر برنج هاشمی است؛ که یکی از بهترین و خوش پخت ترین نوع برنج های ایرانی است، این نوع برنج بسیار جزو برنج های دانه بلند بوده و دانه های سفید به رنگ کرمی است.

این نوع برنج کشیده ترین نوع برنج ایرانی محسوب می شود که به خوبی قد می کشند و عطر و بوی بی نظیری دارند و به طور کلی از جمله برنج هایی است که پخت بسیار خوبی دارند.

برنج دودی نیز نوعی برنج بوده که طرفداران خاص خود را دارد؛ این نوع برنج عطر و طعم دودی داشته و باب سلیقه افراد خاصی است.

برنج فجر نیز جزو یکی از برنج هایی با طبع سرد بوده که در واقع یک نوع برنج اصلاح نژاد است و جزو برنج های پربار و پر محصول دسته بندی می شود، این نوع برنج بیشتر در استان گیلان کشت می شود.

برنج دم سیاه در فریدون کنار و استان گیلان کشت می شود جزو یکی از برنج های خوش طعم محسوب می شود که همانند برنج هاشمی کشیده و کرم رنگ است.

برنج چمپا محلی

در حالت کلی برنج چمپا محلی دارای مشخصات ظاهری کوتاه می باشد و در مجالس مختلف کمتر از آنها استفاده می شود.

همچنین دارای طعمی بسیار خوشمزه و عطری عالی می باشد به همین دلیل توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نماید.

به دلیل سایز کوچک تری که این برنج نسبت به انواع برنج های ایرانی دارد به صورت خانگی از آن استفاده می شود.

یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین غذاهایی که به صورت مداوم مورد مصرف قرار می گیرد برنج جنوب نام دارد و برنج چمپا اصل یک نمونه از این برنجها است، در حقیقت به نمونه ای از برنجهای دانه کوتاه چمپا می گویند.

برنج پاکستان طبیعت

یکی از شاخصه برنج پاکستان طبیعت این است که دانه های بلند کشیده باریک دارد و در هنگام پخت باید به جوشش این دانه دقت زیادی داشته باشید.

برنج پاکستانی قدرت رقابتی کمتری در بین برنج های ایرانی و هندی دارد اما قیمت پایین آن فروش این محصول را دو چندان کرده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها