بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

همه ما گاهی‌اوقات دچار احساسات منفی می‌شویم. از احساسات منفی و ناخوشی‌ها که گریزی نیست. اما باید راهی پیدا کرد که در این میان بتوان شاد زیست و موفق بود. شادی و موفقیت در زندگی من با کار در حوزه پر سود بادام میسر شد.

بادام سنگی تلخ

شما برای خرید بادام سنگی تلخ درجه یک و مرغوب می توانید با ما از طریق این فروشگاه آنلاین در ارتباط باشید.

بادام سنگی تلخ در این مرکز تجاری با کیفیت، تازه و دانه درشت است.

بادام سنگی باغهای بزرگ می باشد بادام سنگی تلخ این مجموعه در بسته های چند کیلویی به متقاضیان عرضه می شود.

قیمتی ارزان در مقایسه با نمونه های بازار دارد چون شما بادام سنگی تلخ را بدون واسطه از تولید کننده سفارش می دهید.

امروزه در سراسر جهان درختان بادام سنگی به وفور کشت می شوند.

از میوه آن یعنی بادام برای مصارف خوراکی استفاده می شود البته قیمت بادام سنگی تلخ به کیفیت و دستچین بودن محصول بستگی دارد.

باید خاطر نشان کنم که بادام سنگی در دو نوع تلخ و شیرین وجود دارد.

بادام سنگی با پوست سبز

برای قیمت گرفتن و سفارش انواع بادام سنگی با پوست سبز می توانید مجموعه ما را انتخاب کنید. همان طور که گفته شد قیمت بادام سنگی در کشور همانند دیگر خشکبار بالا رفته است.

اما با مراجعه به فروشگاه های معتبر ما می توانید این بادام را با قیمت مناسب بدست آورید.

در فروشگاه با کیفیت ترین بادام با صرف هزینه بسیار کم و مقرون به صرفه ای در دسترس مشتریان گرامی قرار می گیرد و مشاوران ما آماده خدمت گذاری به شما عزیزان هستند.

بادام سنگی تازه

جالب است بدانید که درخت بادام هندی و بادام سنگی تازه در اکثر خاکها رشد می کند و خاکهای مرطوب و خیس را دوست ندارد، همچنین خاکهای زهکشی شده در رشد این درخت بسیار موثر هستند.

این درخت به طور پیوسته و روزانه باید 6 ساعت از نور خورشید استفاده نماید تا به رشد کامل و بلوغ برسد و نیز دمای متوسط 25 درجه سانتی گراد را نیاز دارد.

یکی از عجایب جهان بزرگترین درخت بادام هندی و بادام زمینی است که در کشور برزیل وجود دارد و به پهنای یک جنگل کوچک می باشد.

این درخت به دلیل رسیدگی زیاد و اصولی از آن به عنوان یک شاهکار طبیعی در جهان یاد می شود که یکی از مناطق گردشگری در برزیل هم می باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها