بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

اگر شما هم جزو افرادی هستید که می ‌گویید چرا من پولدار نمیشم باید به طرز فکر، نوع بیان و رفتارهایتان نگاهی بیندازید، زیرا بهانه ی نداشتن پول و سرمایه برای راه اندازی شغل دیگر قدیمی شده است و بدون آن هم می توان ثروتمند شد. من با کارکردن بر روی طرز فکر خود توانستم ثروتم را افزایش بدهم و در همین راستا کسب و کاری را در حوزه ی چای راه اندازی کردم که توانست من را به یک فرد میلیاردر تبدیل کند.

چای ترش فله

در حال حاضر چای ترش فله یکی از انواع چای و داروهای گیاهی بسیار مفید و پرخاصیت است که در طب سنتی اهمیت زیادی داشته و طرفداران فراوانی دارد به همین دلیل از بازار خرید و فروش و همچنین قیمت بسیار خوبی برخوردار است.

یکی از نوشیدنی های مورد علاقه مردم ایران چای است که در انواع مختلف در بازار به فروش می رسد و یکی از آنها چای ترش می باشد.

یکی از داروهای گیاهی برای کاهش و تنظیم قند خون چای ترش است که به بسیاری از بیماران دیابتی خوردن آن توصیه می شود. فشار خونی یکی از بیماریهای رایجی است که گریبانگیر اغل بزرگسالان می باشد و از این رو به آنها توصیه می شود چای ترش بخورند تا با افزایش ادرار فشار را تنظیم کند.

چای ترش قرمز

قیمت چای ترش قرمز به عوامل مختلفی بستگی دارد که در بازار امروز بسیار متفاوت عرضه می شود اما ما برای خرید مناسب آن پیشنهادی برای شما داریم .

نام دیگر چای ترش قرمز، چای مالمیر یا چای مکه است. این دمنوش را به دو صورت سرد و گرم میل می کنند.

این محصول از کاسبرگ گل جامائیکا درست می شود. این گیاه برای اولین بار در منطقه گلمورتی (دلگان) استان سیستان و بلوچستان کاشته شد. چای ترش قرمز سرشار از ویتامین C است و برای درمان سرماخوردگی عالی است.

چای ترش قرمز علاوه بر اینکه یک نوشیدنی بسیار خوشمزه است، فواید بسیاری هم دارد. افراد زیادی از این نوشیدنی در طول روز استفاده می نمایند.

چای ترش کیلویی

قیمت چای ترش کیلویی در زمانی که به صورت عمده عرضه می‌گردد نسبت به قیمت چای ترش در فروش جزئی بسیار ارزان تر می‌باشد.

نوشیدنی‌ های گیاهی همواره پای ثابت رژیم غذایی ایرانیان بوده اند و بخاطر خواص زیادی که دارند استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است.

در میان انواع دمنوش های گیاهی، چای ترش از بهترین محصولاتی است که می‌توانید آن را در هر فصلی از سال که هستید مصرف کنید. چای ترش کیلویی، محصولی سرشار از مواد مغذی و ترکیبات ضروری برای بدن هست که مصرف آن می‌توانند تمامی نیازهای بدن را برطرف کند.

خواصی که برای چای ترش بیان شده است بسیار زیاد می‌باشد و مطالب زیادی پیرامون این موضوع نوشته است.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها