بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

اینترنت یک بستر مناسب برای کارآفرینی و ایجاد کسب‌وکار شخصی است. گسترش روزافزون شبکه‌های اجتماعی، اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت های اینترنتی فرصتی فوق‌العاده را در اختیار افراد مختلف جامعه قرار داده ‌است. من نیز از این فرصت استفاده کرده و کسب و کار خود را راه اندازی کردم و ثروتمند شدم.

اینترنت یک بستر مناسب برای کارآفرینی و ایجاد کسب‌وکار شخصی است. گسترش روزافزون شبکه‌های اجتماعی، اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت های اینترنتی فرصتی فوق‌العاده را در اختیار افراد مختلف جامعه، در سنین متفاوت و تخصص‌ های گوناگون قرار داده ‌است

پد الکلی گوشی

پد الکلی گوشی یکی از وسایلی است که در تمامی ساعات شبانه روز، همراه ما بوده و به دلیل ارتباط مستقیم با دست ها، امکان آلوده شدن آن فراوان است.

برای پاک سازی لکه ها و ضد عفونی کردن سطح گوشی از انواع میکروب ها، بسیاری از افراد از روش های نامناسب استفاده کرده و موجب ایجاد خساراتی شده اند.

این پد به راحتی انواع آلودگی ها را از روی صفحه گوشی برداشته و موجب تمیزی و ایجاد ظاهری مناسب، برای گوشی خواهد شد و خطر ابتلا به بیماری ها را کاهش خواهد داد.

پد الکلی نیوساد

پد الکلی نیوساد یکی از تجهیزات پرکاربرد پزشکی به شمار می رود که جایگزین بسیار مناسبی برای الکل و پنبه می باشد.

باتوجه به ترکیب این دو محصول با یکدیگر، در ترکیبات پدهای الکلی، دیگر نیازی به حمل پنبه و بطری الکل نیست.

پدهای الکلی یکبار مصرف کاربردهای گسترده ای دارند اما بیشترین استفاده از آن ها مربوط به بیمارستان ها و کلینیک ها و برای تمیز کردن محل تزریق و یا خون گیری می باشد.

پد الکلی نیوساد یکی از بهترین برند های مهم در تولید پد الکلی یکبار مصرف می باشد که با استفاده از نخ های آغشته به ایزوپروپیل الکل ۷۰ درصد به تولید می رسد.

به منظور جلوگیری از خشک شدن و آلوده شدن این محصول، داخل فویلی از جنس آلومینیوم با شکل مربع و گاهی مستطیل، آن را می پیچند.

پد الکلی گل

پد الکلی گل را می توان از بازارهای خرید و فروش لوازم بهداشتی به صورت عمده و تکی خریداری کرد.

به دلیل این که این پد زمان طولانی الکل را در خود نگه می دارد و خشک نمی شود، معمولاً نگرانی بابت تاریخ انقضای آن وجود ندارد زیرا تاریخ انقضای پدهای الکلی طولانی هستند.

توصیه می شود در هنگام مسافرت ها حتما مواردی از این پدها را خریداری کنید تا در صورت بروز هر گونه مشکل و بروز جراحت در خود یا خانواده خود بتوانید به صورت کاملا بهداشتی آن را تمیز کنید.

این محصولات در هنگام سفرها سبب شده از هر گونه خطرهای احتمالی نگران نباشید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها