بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹

با شروع فعالیتم در عرصه تجارت و راه اندازی یک تولیدی در جهت تولید و عرضه انواع چسب چوب، خمیری، صنعتی و ... تصمیم گرفتم که وارد تجارت این محصول بشوم، از همین رو با دریافت مشاور از افراد متخصص و موفق در این زمینه شروع به ارسال محصولاتم به خارج از کشور کردم و به موفقیت هم رسیدم.

چسب صنعتی دلتا

چسب صنعتی دلتا بسیار قیمت مناسب دارد نسبت به کارایی متعددی که دارد و قیمت آن ارزانتر از چسبهای صنعتی دیگر می باشد.

می توانید با خیال راحت از این چسبها تهیه کنید و هر زمانی که قصد داشتید وسیله را به هم بچسبانید از آن استفاده کنید و طول عمر زیادی دارد و چون خشک نمی شود، کاملا بی خطر می باشد.

فقط باید آن را در مجاورت حرارت قرار ندهید، چرا که احتمال آتش سوزی در آن افزایش پیدا می کند، می توانید به راحتی این چسبها در سایزهای مختلف تهیه کنید و از کاربردهای متعدد آن استفاده نمایید.

این چسب به خاطر کیفیت بسیار خوبی که دارد و قابلیت این را دارد که جنسهای مختلفی از قطعات را به هم بچسباند به عنوان چسب همه کاره در صنعت شناخته شده است.

چسب چوب خارجی

چسب چوب خارجی برای کاغذ دیواری یکی از انواع منحصر به فرد این محصول می باشد که برای چسباندن کاغذ دیواری مورد استفاده قرار می گیرد و در ادامه به بررسی کیفی آن می پردازیم.

یکی از موادی که برای اتصالات چوب به وفور استفاده می گردد چسب چوب است که انواع مختلفی دارد و فروش آن به صورت عمده و جزئی توسط مراکز فروش معتبر انجام می گیرد.

این مراکز در تلاش هستند که چسب چوب برای کاغذ دیواری را نیز به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

پایه اصلی چسب چوب وینیل استات و پلیمری می باشد که از آن به عنوان یکی از چسبهای صنعتی یاد می شود.

در دو نوع شفاف و مات به رنگ سفید تولید می شود که نوع سفید آن معمولا حلال در آب بوده و به راحتی با کمک آب رقیق می شود.

چسب خمیری

چسب خمیری فولاد در برابر انواع بسیار زیادی از اسید های خورنده و باز های خورنده یا همان بازهای قوی و مواد آلی فرار و سایر حلال های صنعتی بسیار مقاوم است.

حتی اگر در طولانی مدت در تماس با این مواد باشد نیز مانند روز اول استحکام خود را حفظ خواهد کرد.

همانطور که گفتیم، می توان گفت استفاده از چسب خمیری فولاد نسبت به استفاده از دستگاه جوش بسیار مقرون به صرفه تر کم خطر تر و پر فایده تر می باشد.

پاسخ به ۲ سوال درباره چسب خمیری

۱: آیا استفاده از دستگاه جوش به صرفه تر از چسب خمیری نیست؟

خیر استفاده از چسب خمیری به صرفه تر از استفاده از دستگاه جوش است.

۲: مقاومت چسب خمیری تا چه اندازه است؟

چسب خمیری فولاد در برابر انواع بسیار زیادی از اسید های خورنده و باز های خورنده یا همان بازهای قوی و مواد آلی فرار و سایر حلال های صنعتی بسیار مقاوم است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها