بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶

برای اینکه ثروتمند شویم سوالی وجود دارد اینکه چطور می‌توان یک کسب و کار بزرگ داشت؟ برای اینکه کسب و کار خود را بزرگ کنید باید درآمد خود را افزایش دهید و بتوانید امور مالی­تان را مدیریت کنید و هزینه­­های اضافی را کاهش دهید. من با این روش توانستم در کار خود ثروتمند شوم اما این تمام ماجرا نیست. با من همراه باشید.

رب انار مرغوب

افرادی که دچار بیماری های عفونی دهانی هستند می توانند کمی از رب انار مرغوب را روی زخم مورد نظر بگذارند تا باعث بهبود زخم ها شود.

مصرف رب انار باعث می شود تا کلسترول کاهش پیدا کند و مواد سمی بدن از طریق کبد دفع شود. رب انار برای خانم های بارداری که دچار فشار خون هستند، میتوانند با مصرف رب انار خون خود را تصفیه کنند. در این چند سالی که بیماری منحوس کرونا وارد جهان و ایران شده است بسیاری ار افراد، سیستم ایمنیشان ضعیف شد. پیشنهاد ما این است برای دوباره برگشتن قوای جسمی خودشان از رب انار استفاده کنند.

رب انار نیم کیلویی

یکی از خوشمزه ترین خوردنیها رب انار نیم کیلویی می باشد که کابردهای فروانی دارد. رب انار می تواند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کنم شاید می پرسید که دلیل تقویت کردن بدن توسط رب انار خانگی چه می باشد باید به شما بگوییم به دلیل داشتن ویتامین c زیاد به راحتی می‌تواند بدن شما را مقاوم و سیستم ایمنی را تقویت کنند این چاشنی خوشمزه شما را از مبتلا شدن به سرطان را رها می‌کند و باعث می‌شود که همیشه بدن سالم و قوی داشته باشید.

به دلیل زیاد بودن خواص رب انار افرادی زیادی به خوردن آن روی آوره اند. یکی از خواص رب انار این است که بسیار برای لاغری و کاهش یافتن وزن شما مناسب است و وقتی شما رب انار ترش را مصرف می کنید بدن شما با دریافت آن به سوخت و ساز بیشتر می رسد پس اگر می خواهید از سمت این خوردنی خوشمزه لاغر شوید سعی کنید که آن را به صورت ناشتا در صبحها میل کنید.

رب انار سمنان

رب انار شیرین و ترش و حتی ملس دارای طبع های متفاوتی هستند ولی در کل می توان گفت که رب انار دارای طبع سرد می باشد.

اگر دوست دار رب انار سمنان هستید و از آن در غذا های خود بسیار مورد استفاده قرار می دهید حتما از مسهل آن یعنی یک ماده ی غذایی گرمی استفاده کنید زیرا امروزه عامل اصلی بسیاری از بیماری ها طبع سرد بدن شناخته شده است.

رب انار هم به صورت خانگی و هم به صورت کارخانه ای تولید می شود و این نکته بسیار مهم است که فروش رب انار در چه مراکزی انجام می شود که هم معتبر باشد و هم رب مرغوبی را عرضه نماید.

به مارک و کارخانه ی تولید رب انار دقت کنید که از کارخانه های مطرح کشور باشد و همچنین اگر از رب انار های خانگی خریداری می کنید دقت داشته باشید که به صورت بهداشتی تولید شده باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها