بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

من توانستم با فعالیت در حوزه شکلات زندگی خوبی برای خود بسازم به همین دلیل شما نیز اگر دوست دارید به زندگی خوبی برسید وارد این حوزه شوید و دیگر نگران آینده ی مالی خود نباشید زیرا این شکلات بازار خیلی خوبی در ایران و خارج کشور دارد.

شکلات سکه ای سفید

شکلات سکه ای سفید یکی از پر طرفدارترین و محبوب ترین شکلات می باشد که قیمت بسیار مناسب و طعم بسیار لذیذی هم دارد.

شکلات سکه ای سفید شکلاتی هستند که با روکش کاکائو سفید وارد بازار می شوند که در درون این روکش مغز های خوش طعمی قرار گرفته اند.

برای تهیه کردن شکلات کاکائویی باید دانه های کاکائو را در طی انجام مراحلی به کاکائو تبدیل کنیم که همزمان با تولید کاکائو مقداری کره کاکائو هم تولید می شود که از این کره برای تولید شکلات سکه ای سفید استفاده می کنند.

شکلات های سکه ای سفید نسبت به بقیه ی شکلات ها بسیار شکننده تر هستند که این ویژگی به دلیل وجود تری گلیسرید در محتویات این محصول می باشد.

شکلات پذیرایی فرمند

شکلات پذیرایی فرمند که در بسته بندی های شکیل و زیبا در بازار عرضه میشود بهترین کادویی می تواند باشد که خوشمزه و لاکچری است.

فرمند یکی از برند های معروف و محبوب ایرانی که در زمینه شکلات با محصولات مشابه خارجی رقابت می کند.

در بین بسیاری از محصولات خارجی هموطنان ترجیح بر این دارند که فرمند را انتخاب کنند.

در قدیم الایام این سوال پیش می آمد که وقتی مهمانی دورهمی می رویم هدیه چه چیزی ببریم که امروزه شکلات پذیرایی بهترین گزینه شده است.

شکلات پذیرایی هم ظاهری خوب و لاکچری دارد و هم نسبت به هدایا دیگر با صرفه می باشد و به همین از استقبال خوبی برخوردار شده است.

شکلات شونیز طلایی

شکلات شونیز طلایی از باکیفیت ترین و خوشمزه ترین شکلات های بازار بوده و هرساله به خصوص در ایام عید شاهد استقبال خوبی در خرید این محصول می باشیم.

شاید برایتان جالب باشد که شکلات یک روز را در جهان به نام خود کرده است.

شکلات برای اولین بار که وارد اروپا شد، اکثر مردم طرفدار این محصول لذیذ شدند.

به همین علت قیمت این محصول هر روز افزایش می یابد.

طعم اصلی شکلات تلخ بوده اما امروزه کارخانه های تولید شکلات مزه های مختلف را با افزودنی های مجاز ایجاد کرده اند.

یکی از فواید شکلات این است که موجب پیشگیری از ابتلا به بیماری های روحی می شود.

شاید دیده باشید برخی از افراد که عصبانی هستند، شکلات مصرف می کنند تا کمی آرام تر شوند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها