بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۵

در واقع این موضوع بسیار اهمیت دارد که برای ثروتمند شدن شروع به انجام چه کاری خواهید کرد، من توانستم با ورود به عرصه فرآورده های به دست آمده از سیر و فعالیت در آن به ثروت و موفقیت چشم گیری دست پیدا کنم.

سیر ترشی ده ساله

در واقع سیر ترشی ده ساله خیلی پر طرفدار است و به همین دلیل افراد زیادی آنرا خریداری می کنند.

یکی از محصولات بسیار محبوب در این زمینه سیر ترشی شمالی است که هم اکنون طرز تهیه آن را برای شما عزیزان شرح می دهیم تا بتوانید با تهیه و مصرف آن در کنار عزیزان خود لذت ببرید.

در مرحله اول باید سیر را تمیز شسته و از وجود هر گونه گرد و غبار پاک کنید اما جدا کردن و یا نکردن پوست سیر کاملا بستگی به سلیقه شخص خواهد داشت و سپس سیر ها را درون قابلمه ای مناسب ریخته و حدود ۴ لیوان آب را به آن بیفزایید.

از زمانی که آب جوش می آید تا ۱۰ دقیقه بعد اجازه دهید که سیر ها درون آب بپزند سپس در آبکشی مناسب ریخته و اجازه دهید که آب اضافی آن ها به طور کامل خارج گردد.

سیر سیاه لاغری

قیمت سیر سیاه لاغری در خیلی از فروشگاه های مواد غذایی، عطاری ها و همچین فروشگاه های اینترنتی موجود است.

این محصول را می توان با بسته بندی های مختلف و قیمت های نسبتا مناسب تر از سایر مراکز فروش نزد ما خریداری کنید.

با اینکه این محصول در بسیاری از فروشگاه ها موجود است ولی ما در اینجا آماده ایم تا با ارائه بهترین قیمت فروش، بهترین قیمت خرید را برای شما عزیزان فراهم کنیم.

کارشناسان و مشاوران فروش ما، می توانند شما را از خواص بی شمار این محصول معجزه آسا مطلع کنند.

همچنین مشاوران ما در واحد ارتباط با مشتریان آماده هستند تا با ارتباطی صمیمانه و دوستانه شما عزیزان را به بهترین شکل راهنمایی کنند و شنونده صحبت های شما باشند.

سیر تازه با برگ

معمولا کاشت سیر تازه با برگ در تمامی نقاط کشور به جز نواحی سردسیر صورت می پذیرد البته این فرآیند آسان است اما اگر افراد با شیوه صحیح کار آشنا نباشند ممکن است به موفقیت دست نیابند.

کاشت سیر در خاک حاصل خیز و مرغوب اهمیت دارد البته میزان رطوبت خاک می بایست کاملا کافی بوده و بیش از حد نباشد.

از طرفی نیز میزان نور مورد نیاز برای این گیاه روزانه حدود ۱۵ ساعت است و در صورتی که هر یک از این عوامل وجود نداشته باشد نتیجه نهایی نیز مطلوب نخواهد بود.

بهترین زمان برای کاشت سیر از اواخر پاییز و اوایل زمستان است زیرا باید هوا کاملا سرد باشد اما دلیل این که کاشت این گیاه در فصل گرم مناسب نمی باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها