بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

ممکن است تا به حال به این موضوع فکر نکرده باشید که مدیریت زمان چه نقش مهمی در کسب موفقیت افراد ایفا می کند اما من توانستم با یادگیری این مهارت زمان بیشتری را صرف تلاش های موثر برای کسب ثروت نمایم و از همین طریق راه خود تا موفقیت را بسیار کوتاه تر کنم.

لپه آذرشهر امروز

تقاضا برای خرید لپه آذرشهر امروز به دلیل ویژگی های گفته شده روز به روز در حال افزایش به همین دلیل سطح زیر کشت نخود افزایش یافته است تا کارخانه ها بتوانند مقدار لپه بیشتری را تولید کنند.

در خرید لپه حتما باید به: زود پز یا دیر پز بودن آن، تاریخ انقضای لپه، شکل و ظاهر آن و در نهایت به نوع بسته بندی آن توجه کنید تا بتوانید خریدی با کیفیت را تجربه کنید.

این محصول را می توانید هم به صورت حضوری و هم آنلاین خریداری کنید که در صورت تمایل به خرید اینترنتی از سایت ها و یا برند های معتبر خرید کنید تا محصولی مناسب و مرغوب را به شما عرضه کنند.

لوبیا چشم بلبلی ریز

خرید آنلاین لوبیا چشم بلبلی ریز این فرصت را به شما می دهند که در کمترین زمان ممکن و بدون ماندن در ترافیک و شلوغی و بدون صرف هزینه مالی، خرید خود را انجام دهید و به راحتی درب منزل تحویل بگیرید.

برند های مختلفی در زمینه تولید لوبیا چشم بلبلی و عرضه آن ها به بازار فعالیت می کنند و برای فروش هر چه بیشتر محصولات خود تلاش می کنند.

شما با مراجعه به مراکز فروش چه به صورت حضوری و چه به صورت مجازی، انواع مختلفی از این لوبیا ها را با بسته بندی های مختلف خواهید دید.

لوبیا های چشم بلبلی هم به صورت بسته بندی های کارخانه ای به فروش می رسند و هم به صورت کیلویی یا فله ای، شما با توجه به نیاز و سلیقه خود می توانید هر کدام که می خواهید را انتخاب کنید و خرید خود را نهایی کنید.

نخود درشت کرمانشاه

نخود دو خان و نخود سه خان از بین انواع نخود درشت کرمانشاه بیشترین مصرف را در کشور دارند.

تمام نخودهای کرمانشاه از نظر کیفیت زبان زد همگان می باشد و فقط از نظر اندازه با هم تفاوت دارند با شرایط خشک اقلیمی ایران نخود سازگار می باشد.

کشاورزانی که در منطقه غرب کشور نخود کشت می کنند، می گویند دو باران برای نخود بیش از حد و یک باران برای آن کم می باشد و این جملات کاملا نشان دهنده این است.

این نوع حبوبات کشت آن با شرایط خشک ایران کاملا سازگار است در زراعت دیم، نخود درشت کرمانشاه از محصولات با ارزش محسوب می شود.

نخود یک محصول ارگانیک و سالم می باشد، چون میزان سم پاشی آن حداقل است و به مصرف کود نیازی ندارد و برای این که از ایجاد کرم نخود جلوگیری شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها