بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

مهم ترین مسئله در زمینه ثروتمند شدن مدیریت کردن درست آن می باشد زیرا پول از کسانی که آن را مدیریت نمی ‌کنند به سمت کسانی که مدیریت می‌ کنند حرکت می ‌کند. من نیز با وجود اینکه پول بسیار کمی داشتم اما با داشتن یک فکر ثروتساز توانستم یک کسب و کار نوین در حوزه ی شلوار جین ایجاد کنم و در نهایت به درآمد میلیاردی برسم. اکنون می خواهم تجربه این موفقیت را با شما در میان بگذارم.

شلوار جین زنانه عمده

آگاهی از قیمت خرید و فروش انواع شلوار جین زنانه عمده، ضمن حذف محدودیت های تجاری، امکان افزایش حاشیه سود را فراهم می کند.با توجه به نوسانات بازار و تنوع تولید و عرضه شلوار جین زنانه ایرانی و خارجی، شاهد روند افزایشی قیمت هر عدد از این محصولات هستیم.

بدون شک حذف واسطه های بازار و خرید مستقیم شلوار جین عمده از مراکز معتبر راهکاری مناسب برای دستیابی به این هدف است. در این مرکز به علت تامین و توزیع مستقیم انواع شلوار جین زنانه، امکان بهره مندی از تخفیفات عمده و خرید مستقیم از تولید کننده به راحتی فراهم شده است.

شلوار جین در سال ۱۸۷۳ و توسط ژاکوب دیویس (Jacob Davis) و لوی استراوس (Levi Strauss) اختراع شد.

شلوار جین مردانه ترک

قیمت شلوار جین مردانه ترک نسبت به نوع داخلی آن ها بالا تر است اما این بالاتر بودن مخصوصا برای آقایان ارزشش را دارد. قیمت شلوار جین های مردانه به صورت کلی از نوع زنانه بالا تر است زیرا پارچه بیشتری در آن ها استفاده میشود، البته همیشه اینگونه نیست.

گاهی شلوار جین های ترک در مدل زنانه در حدی کار شده هستند که قیمت بالا تری نسبت نوع مردانه دارند، پس میزان پارچه و مقدار کار شده بودن شلوار روی قیمتش تاثیر گذار است. برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره خرید حتما با کارشناسان فروش ما در تماس باشید تا بتوانید شلوار متناسب با نیاز و سلیقه خود را خریداری کنید.

شلوار جین ماوی

باید بدانیم که انواع پارچه نخی که شلوار جین ماوی مشکی راسته را درست می کنند نه تنها فانتزی به نظر می رسند بلکه تحمل ساییدگی و هر ظربه ای را دارد برخی از مردم هیچ مشکلی ندارند که حتی ۲۰۰ دلار برای شلوار جین مردانه مناسب پرداخت کنند.

در حالی که برخی ممکن است فقط مایل به پرداخت ۳۰ دلار باشند برای خرید شلوار جین با کیفیت قیمت خیلی ملاک نیست. وقتی لکه ای بر روی شلوار جین خود می افتد خیلی نگران نباشید چون به راحتی پنهان خواهد شد و از پارچه بیرون خواهد آمد مردم جین را دوست دارند زیرا مزایای بسیاری نسبت به دیگر انواع پوشاک دارند حتی طراحان سطح بالا نیز می ‌توانند گزینه‌ های مختلف ژآن را ارائه دهند. پنبه ای که برای تولید جین تنگ استفاده می شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها