بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸

تعجبی ندارد اگر بگویم یکی از پولسازترین مشاغل، کسب و کار کارتن بسته بندی می باشد. چرا که من بعد از دو سال فعالیت در این حوزه توانستم ثروت زیادی را کسب کنم و فقر زندگی ام را از بین ببرم. از این رو قصد دارم جهت ایده دادن به شما این حوزه را معرفی کنم.

کارتن بسته بندی زغال

کارتن بسته بندی زغال برای بسته بندی بسیار پرکاربرد می باشد. بسته‌ بندی یکی از صنایع مهم در امر تولید محصولات است و بسته ‌بندی زغال نیز از این امر مستثنا نیست. زغال در بسته‌های خوب و شکیل نقش مهمی در فروش آن دارد. چنانچه بسته‌ بندی‌ های زغال خوب و با کیفیت نباشد، در حمل و جا به ‌جایی و عرضه آن دچار مشکل خواهید شد. ریختن خاک زغال هم موجب آلودگی و کثیفی محیط فروشگاه می‌شود. در گذشته، عرضه زغال بیشتر به شکل فله‌ای بود که موجب می‌شد فروشگاه‌ها رغبت کمتری نسبت به فروش آن داشته باشند، زیرا باعث آلودگی و سیاهی فروشگاه و دیگر محصولات آن‌ ها می ‌شد.

کارتن ضایعات پرسی

کارتن ضایعات پرسی از جمله کارتن هایی است که با پرس کردن کارتن های ضایعات قابل بازیافت تهیه می شود که برای بسته بندی گزینه بسیار مناسبی هستند. لازم به ذکر است که پرس کارتن دستگاهی است که برای مچاله و فشرده سازی انواع کارتن استفاده می شود، و سیستم این پرس از نوع هیدرولیک می‌ باشد که این دستگاه ‌های پرس ضایعات به صورت عمودی یا افقی در شهرهای مختلف از جمله اراک، اصفهان، تهران، کرج و تبریز ساخته می شود.

کارتن قند زکریا

همان ‌طور که می‌ دانیم بسته بندی همه مواد غذایی و خوراکی مهم و ضروری است؛ زیرا بهداشت مواد را تضمین می‌ کند و باعث می ‌شود نشان سلامت بر روی بسته بندی مواد غذایی و خوراکی‌ها دیده شود. انواع گوناگونی از بسته بندی قند از جنس پلاستیک یا کاغذی وجود دارد. کارتن قند زکریا بهترین گزینه برای بسته بندی این محصول است. بسته بندی‌های پلاستیکی غالباً به علت سنگین بود وزن قندها امکان پارگی در آن‌ها وجود دارد و در این صورت باعث آلوده شدن قندها می‌شود. اما بسته بندی کارتن قند قابلیت‌های بیشتری نظیر تحمل بیشتر وزن قند، بهداشتی بودن آن و حمل و نقل آسان دارد که این گزینه را محبوب‌تر ساخته است؛ چرا که بسته بندی کارتن قند باعث می‌شود از قندها در برابر عوامل آسیب ‌زا بهتر محافظت شود و همچنین نگهداری آن‌ها را آسان ‌تر می‌ کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها