بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۲۳۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۸

برای ثروتمند شدن، پیش از داشتن شغل خوب، باید ذهن ثروتمند داشته باشید و گرنه پول هایی که با زحمت بدست آورده اید را به باد خواهید داد. من پس از آن که بر روی مهارت های خود کار کردم و یک تفکر ثروتساز بدست آوردم تصمیم گرفتم یک کسب و کار در بستر اینترنت راه اندازی کنم و پس از گذشت مدتی به درآمد میلیاردی که آرزویش را داشتم رسیدم.

کفش adidas equipment

در حال حاضر کفش adidas equipment یکی از مهم ‌ترین و اصلی ‌ترین وسایل محافظت از پا محسوب می‌شود که از گذشته های دور تا به امروز رایج بوده است و دارای طرح و رنگ های مختلفی می باشد که امروزه بدون کفش تقریبا محافظت از پا ها غیر ممکن می باشد و در مکان های مختلف می توان به راحتی از انواع کفش استفاده کرد.

همانطور که می دانید پا یکی از مهمترین اعضای بدن محسوب می شود که محافظت از آن جزء اصلی ترین کار ها به حساب می اید. کفش adidas equipment که درگذشته به آن پای افزار نیز می گفتند یکی از مهمترین ابزارآلات محافظت از پا محسوب می‌ شود که از گذشته های خیلی دور تا به امروز رایج بوده است.

کفش adidas terrex

همانطور که گفته شد کفش adidas terrex دارای مدل ها و طرح های مختلفی هستند که یکی از مهم ترین و پرطرفدارترین آنها را می توان کفش چرم زنانه نام برد این کفش ها دارای زیبایی خیره‌کننده و مزایای مختلفی هستند که امروزه بسیاری از خانم‌ها ترجیح می‌دهند برای مکان های رسمی و یا رفتن سرکار از آن استفاده نمایند. به دلیل مزیت های مثبت و مخصوص که کفش های چرم دارد بسیاری از خانم‌ها ترجیح می‌دهند از آن استفاده نمایند.

برای مثال کفش های چرم دارای سطحی با قابلیت جریان هوا می باشد که به دلیل داشتن روزنه های بسیار ریز می تواند هوا را به راحتی عبور دهد این یکی از بهترین مزیت ها برای کفش چرمی محسوب می شود زیرا علاوه بر اینکه می‌تواند پای شما را خنک نگه دارد از ایجاد بوی بد جلوگیری می کند.

کفش adidas predator

در حال حاضر کفش adidas predator از برندهای شناخته شده کفش می باشد که دارای مدل های متنوع و شیک می باشد این کفش دارای جنس خوب و باکیفیت می باشد. در واقع تولید این کفش مطابق بهترین استاندرد ها انجام می گیرد و دارای جنس رویه محکمی می باشد تا در برخورد با سنگ و صخره ها به آن آسیبی وارد نشود. این محصول جنس زیره باکیفیت و بادوامی دارد و مدل آن به صورت است که برای راه رفتن بر روی پستی و بلندی ها مناسب باشد.

این کفش در سایزهای مختلفی تولید می شود و همچنین رنگ بندی متنوعی دارد که سبب شده است تا مصرف کنندگان بیشتری آن را انتخاب کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها