بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۲۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹

موفقیت یعنی فاصله یک شکست تا شکست دیگر بدون از دست دادن ذره ای انگیزه.من با شکست های بسیاری که در کار خوردم همت خود را از دست نداده و این بار با تجارت از نو ساختم و موفق شدم به ثمره شیرین ثروت برسم.

بطری پت

بطری پت نوعی پلاستیک پاک است که بدون خطرات زیستی برای محیط و انسان می تواند محفظه ای برای نگهداری انواع نوشیدنی های شما باشد.

پلاستیک و انباشت گسترده زباله های پلاستیکی تجزیه ناپذیر برای جوامع بشری یک خطر تهدید کنند تلقی می شود بطری پت در راستای حذف این خطر زیستی ارائه شده است.

این بطری ها با بهره گیری از مشتقات نفتی و دو مونومر اصلاح شده به شکل یک ترکیب پلیمری سالم و بی خطر تحت عنوان پلی پروپیلن ترفتالات تولید شده است.

در حقیقت این نوع پلاستیک مدرن سالم تر است و برای انواع نوشیدنی های روزمره مایعات پزشکی انواع روغن تجهیزات آرایشی و بهداشتی محفظه ای مناسب خواهد بود.

نکته مهم در رابطه با این ترکیب پاک قابلیت بازیافت آن بوده که سازگاری قابل توجهی با محیط زیست برقرار نموده است بنابراین بار ها مورد استفاده مجدد قرار می گیرد.

بطری پت ۲۵۰ سی سی

بطری پت ۲۵۰ سی سی نوعی دیگر از بطری های نگهدارنده مواد خوراکی و غیر خوراکی است که به دلیل سایز کوچکش بسیار کاربردی می باشد.

در تعریف بطری پت۲۵۰سی سی می توان گفت بطری پلاستیکی است که در ابعاد کوچک طراحی و تولید می شود.

این بطری برای نگهداری در حجم های خیلی محدود مورد استفاده واقع می شود و به دلیل همین کوچکی سایز، مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرد.

بطری های نام برده به دلیل کوچک بودن به بطری فانتزی شهرت یافته و علاوه بر جلب توجه کودکان به این محصول، بزرگسالان هم به آن علاقه دارند و در موارد مختلف آن را به کار می گیرند.

بطری های ۲۵۰ سی سی یکی از بهترین سایزهای موجود در بازار بوده و تهیه آن منوط به نیاز افراد جامعه است.

بطری پت 3 لیتری

بطری پت 3 لیتری یکی از سایزهای پر استفاده در میان بطری ها شناخته می شود و علت آن نگهداری از حجم بیشتری می باشد.

امروزه تولید بطری پت 3 لیتری به دلیل استفاده بیشتر مردم افزایش یافته و علت این امر سایز مناسب محصول برای نگهداری از مواد خوراکی و غیر خوراکی همچنین مواد صنعتی است.

بطری های 3 لیتری برای نگهداری از مایعاتی مانند آب دوغ روغن وغیره جامداتی چون خیارشور و سیرترشی همچنین برای نگهدادی از مایع های ظرفشویی و دستشویی و غیره استفاده می شود از این رو بسیار کاربردی بوده و مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرد.

تنوع در زمان تهیه این محصول بالا بوده از این رو انتخاب نهایی بر حسب نیازهای مصرف کننده و سلیقه وی انجام می پذیرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها