بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۲۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
طراحی فضای یک رستوران و کافی شاپ نقش موثری در جلب مشتری خواهد داشت و به همین دلیل رستوران داران و صاحبین کافی­شاپ­ها باید به این مود توجه ویژه­ای داشته باشند. یک رستوران یا یک کافی شاپ شیک باعث شده افراد این محل را به یک محل دنج و همیشگی برای قرارهای خود انتخاب کنند و این موضوع به منزله رسیدن به مشتریان ثابت و پروپاقرص است.
تدبیر24»طراحی فضای یک رستوران و کافی شاپ نقش موثری در جلب مشتری خواهد داشت و به همین دلیل رستوران داران و صاحبین کافی­شاپ­ها باید به این مود توجه ویژه­ای داشته باشند. یک رستوران یا یک کافی شاپ شیک باعث شده افراد این محل را به یک محل دنج و همیشگی برای قرارهای خود انتخاب کنند و این موضوع به منزله رسیدن به مشتریان ثابت و پروپاقرص است.

سقف متحرک رستوران

در طراحی تمامی بخش­های یک رستوان و کافی شاپ باید بهترین­ها انتخاب شوند و در مورد سقف، این روزها یکی از زیباترین انواع سازه مورداستفاده سقف متحرک رستوران است. به کمک سقف متحرک می­توان در شرایط مختلف یک محل سرپوشیده یا روباز داشت. اگر شما نیز به دنبال خرید سقف متحرک رستوران و کافی شاپ هستید و دوست دارید بدانید بهترین قیمت سقف متحرک رستوران و کافی شاپ چه قیمتی است توصیه می­شود با ما همراه باشید:

سقف متحرک رستوان و کافی شاپ چیست؟

 پیش از هر چیزی نیاز است که کمی با سقف متحرک آشنا شویم. سقف متحرک در واقع انتخابی عالی برای استفاده بهینه از تمامی فضای یک رستوان و کافی شاپ و یا آلاچیق لاکچری ویلا است و در افزایش ظرفیت سالن این محیط­ها بسیار موثر می­­باشد. این سقف­ها به راحتی جمع شده و می­توان در زمانی که هوا عالی است فضایی دنج در هوای آزاد داشت.

آلاچیق لاکچری

این سقف­ها در واقع مجهز به موتور الکتریکی هستند و بدنه­ آن­ها معمولاً از پارچه، شیشه یا پلی کربنات ساخته می­شود. در واقع به کمک یک ریموت به راحتی امکان باز و بسته کردن این سقف­ها وجود خواهد داشت. در این بین نمونه­های شیشه­ای این امکان را به وجود آورده تا از روشنایی روز یا زیبایی آسمان در شب نیز بهره برد.

 

بهترین قیمت سقف متحرک رستوران و کافی شاپ به چه عواملی بستگی دارد؟

 

طبیعی است که سقف­های متحرک به کار برده شده برای سقف رستوران­ها و کافی ­شاپ­ها در قیمت­های مختلفی قابل تهیه هستند. در واقع عوامل مختلفی باعث شده که سقف­های متحرک از نظر قیمت متنوع باشند. در ادامه عواملی که بهترین قیمت سقف متحرک رستوران و کافی شاپ را تعیین خواهند نمود آورده خواهند شد:

1. نوع بدنه و اسکلت سقف متحرک

 

همانطور که گفتیم برای ساخت سقف متحرک بدنه­ آن از جنس­های مختلفی چون شیشه­ای، پارچه­ای و پلی کربنات استفاده می­شود. طبیعی است که هر یک از این جنس­های قیمت­های خاص خود را داشته باشند. برای همین اگر قصد داشته هزینه نهایی سقف متحرک برای شما مناسب­تر باشد می­توانید جنس بدنه را ارزان­تر انتخاب کنید. البته در این رابطه باید جنس اسکلت و سازه سقف متحرک را نیز در نظر داشت.

2. نوع طراحی سقف متحرک

 

برخلاف تصور خیلی از افراد، طراحی سقف متحرک نیازمند انجام عملیات مهندسی خاصی است و این سقف­ها سازه­هایی از پیش تعیین شده نیستند. بسته به نوع طراحی که برای سقف رستوران و کافی شاپ انتخاب می­کنید قیمت آن متفاوت خواهد بود.

 

3. نوع فرم سقف متحرک

 

در حالت کلی فرم سقف متحرک به دو نوع مایل و قوس دار تقسیم می­شود. در این بین هر یک از این دو، قیمت مخصوص به خود را دارند و در نهایت در قیمت نهایی یک سقف متحرک نقش خواهند داشت. زیرا میزان متریال به کار برده شده، سازه آلومینیومی و... در هر یک از این فرم­ها متفاوت از دیگری است.

4. نوع یراق آلات سقف متحرک

 

 هر چند یراق آلات معمولاً جزو متریالی هستند که در سقف متحرک چندان دیده نمی­شوند اما نمی­توان از اهمیت کیفیت آن­ها غافل شد. هر چه این متریال کیفیت بالاتری داشته باشند دوام یک سقف متحرک نیز بیشتر خواهد بود و این  موضوع در کاهش هزینه­های نگهداری از یک رستوان و کافی شاپ بسیار تاثیرگذار است. بهترین جنس برای یراق آلات، استیل یا فولاد مرغوب و درجه یک می­­باشد.

 

5. تعداد موتور سقف متحرک

قطعاً تعداد موتورهای به کار برده شده برای یک سقف متحرک نیز در قیمت آن تاثیر خواهد گذاشت. هر چه متراژ سقف متحرک بیشتر باشد برای آن که کارایی آن به خوبی حفظ شود از تعداد موتورهای بیشتری برای آن استفاده خواهد شد. در این رابطه نوع برند موتور نیز می­تواند منجر به کاهش یا افزایش قیمت شود.

 

6. نورپردازی سقف متحرک

 

در زیبایی هر چه بیشتر یک سقف متحرک، نورپردازی یکی از موثر­ترین عوامل است. به کمک یک نورپردازی حرفه­ای می­توان فضایی بسیار زیبا و خاص در رستوران یا کافی شاپ خود رقم زد. نوع نورپردازی و نیز میزان تجهیزات به کار برده شده برای یک نورپردازی متناسب با فضا نیز قیمت سقف متحرک را دستخوش تغییر خواهند نمود.

 

چگونه بهترین قیمت سقف متحرک رستوران و کافی شاپ را پیدا کنیم؟

 

در این مطلب با هم عوامل موثر بر قیمت سقف متحرک رستوران و کافی شاپ را بررسی نمودیم. هر یک از این موارد قیمت یک سقف متحرک را تغییر خواهند داد. اما برای آن که مطمئن شوید در نهایت بهترین قیمت سقف متحرک رستوران و کافی شاپ را پیدا کرده­اید باید از یک فروشگاه معتبر خرید کنید. فروشگاهی­ که ضمن ارائه بهترین محصولات، با رعایت جانب انصاف، مناسب­ترین قیمت را برای مشتریان خود در نظر بگیرد.

فروشگاه پارس دُر یکی از بهترین فروشگاه­هایی است که شما می­توانید با خیال راحت بهترین قیمت سقف متحرک رستوران و کافی شاپ را از آن بخواهید.

سقف برقی استخر

از دیگر محصولات پارس در می توانیم به کرکره برقی و یا سقف متحرک استخر شاره نماییم.

برچسب ها: تدبير24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها