بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۵

سختی گیر رزینی یکی از تجهیزات بسیار کاربردی در صنعت تصفیه آب است که توسط برندهای مختلفی از جمله آب سازه تولید میشود. این دستگاه ها با استفاده از دانه های پلیمری رزین یون و املاح موجود در آب را حذف و منجر به کاهش درجه سختی میشود. گروه آبسازه یکی از بهترین شرکت های سازنده سختی گیر رزینی فلزی و فایبرگلاس در ظرفیت های متنوع بوده و محصولات خود را به صورت سفارشی طراحی و تولید و بدون واسطه با قیمت مناسب به سراسر ایران عرضه می کند.

سختی گیر رزینی

سختی گیر رزینی چیست؟

آب در حالت طبیعی حاوی املاح زیادی از جمله کلسیم و منیزیم است که مقدار کم آنها می تواند برای سلامتی بدن مفید باشد. این در حالیست که افزایش بیش از اندازه املاح موجود در آب نوعی تهدید برای سلامتی بوده و باعث بالا رفتن درجه سختی آب می شود. سختی گیر رزینی یکی از محصولات ارائه شده در مجموعه آبسازه است که هدف آن کاهش درجه سختی آب با استفاده از بستر رزین است.

در این دستگاه ها لایه هایی از رزین در وسط مخزن فلزی یا فایبرگلاس قرار گرفته و با عبور آب از روی این بستر، یون های کلسیم و منیزیم جایگزین سدیم رزین می شوند. این روند منجر به کاهش املاح کلسیم و منیزیم شده و آب خروجی درجه سختی پایینی داشته و برای سلامتی بدن مفید خواهد بود. در این دستگاه ها مخزن، شیرهای ورودی و تخلیه، فلومتر و غیره قرار گرفته و در نهایت همگی در کاهش درجه سختی آب نقش دارند.

تولید انواع سختی گیر رزینی

آب سازه به عنوان شرکت تولید کننده تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب، در طی سالها فعالیت با نیازهای صنایع مختلف آشنا شده و بر همین اساس محصولات را طراحی می کنند. در طراحی و ساخت سختی گیر رزینی آبسازه به دلیل کاربرد گسترده آن در صنایع مختلف تنوع بالایی از نظر جنس و مدل دستگاه به چشم میخورد. به عنوان مثال، از نظر جنس می توان این محصولات را به دو گروه کلی زیر دسته بندی کرد:

آبسازه؛ بهترین شرکت سازنده سختی گیر رزینی فلزی

یکی از بهترین و مقاوم ترین انواع سختی گیر رزینی آبسازه، مدل های فلزی است. در تولید سختی گیر رزینی فلزی از ورق های گالوانیزه گرم استفاده شده و برای جلوگیری از خوردگی درون مخزن رنگ های اپوکسی به کار می رود. علاوه براین، در برخی از این دستگاه ها مخزن از جنس استیل است و به همین دلیل در سطح بسیار بالایی از مقاومت در برابر نوسانات دمایی، ضربه و فشار و تماس با مواد خورنده آب قرار دارند.

سختی گیر رزینی فلزی آبسازه به دلیل متریال بسیار باکیفیت به کار رفته در آن تا 20 بار فشار را می تواند تحمل کند. این دستگاه ها در ظرفیت های مختلفی تولید شده و بیشتر در صنایع بزرگ کاربرد دارد.

سختی گیر رزینی فلزی

آب سازه؛ یکی از بهترین شرکت های سازنده سختی گیر رزینی فایبرگلاس

از دیگر انواع دستگاه سختی گیر رزینی آبسازه می توان به مدل های فایبرگلاس اشاره کرد. ترکیب الیاف شیشه و مواد پلیمری تاثیر زیادی بر افزایش مقاومت بدنه سختی گیر داشته و تا 12 بار فشار را می توانند تحمل کنند. این سختی گیرها در مدل های عمودی و افقی در ظرفیت های مختلف قابل تولید هستند. با توجه به میزان مقاومت فایبرگلاس در مقایسه با متریال فلزی، این دستگاه ها برای صنایع کوچک کاربرد دارند.

علاوه بر متریال به کار رفته در بدنه، سختی گیرهای رزینی آبسازه از نظر نحوه عملکرد نیز متنوع هستند و می توان آنها را در دو گروه زیر دسته بندی کرد:

ساخت سختی گیر رزینی اتوماتیک

بعد از استفاده مداوم از سختی گیر، دانه های رزین قدرت تبادل یون خود را از دست داده و نیاز به احیا دارند. سختی گیر رزینی اتوماتیک نوع خاصی از این دستگاه ها است که احیا با محلول آب و نمک موجود در مخزن جانبی دستگاه به صورت خودکار انجام می شود. بعد از اندازه گیری درجه سختی آب و میزان آب تصفیه شده از دستگاه، احیای سختی گیر رزینی بدون دخالت اپراتور انسانی و کاملا خودکار انجام میشود. این دستگاه ها دقت بالایی داشته و به محض کاهش قدرت تبادل یون رزین احیا را انجام می دهد.

تولید سختی گیر رزینی نیمه اتوماتیک

نوع دیگری از سختی گیرهای رزینی آبسازه دارای شیر سولو ولو دستی هستند و برای فعال کردن بک واش یا شستشوی معکوس دستگاه توسط اپراتور انسانی انجام می شود. این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده اند که در فاصله های زمانی معین می توان حالت و جهت شیر را توسط اپراتور انسانی تغییر داد تا شستشوی معکوس انجام شود.

دقت در فعال سازی زمان احیا و شستشوی معکوس در سختی گیرهای اتوماتیک بالاتر از نیمه اتوماتیک است. علاوه براین، مدل نیمه اتوماتیک قیمت ارزان تری دارد.

ساخت سختی گیر رزینی در ظرفیت های متنوع

دستگاه های سختی گیر دارای مخزن است که ظرفیت خاصی داشته و بر همین اساس گنجایش آن تعیین می گردد. یکی از نکات بسیار مهمی که در طراحی و ساخت سختی گیر رزینی باید به آن توجه داشت، تناسب ظرفیت مخزن با دبی آب ورودی به آن است. به همین دلیل سختی گیرهای آبسازه در ظرفیت های مختلف و بر اساس دبی آب ورودی به آن و مقدار خروجی مورد نظر در شبانه روز طراحی و تولید می شوند.

ساخت سختی گیر رزینی در ظرفیت های متنوع

طراحی اختصاصی سختی گیر رزینی

لازم به ذکر است، بر اساس ظرفیت دستگاه جنس بدنه و ضخامت آن نیز تعیین می گردد. برای تولید سختی گیر در ظرفیت های بالا متریال فلزی با ضخامت بدنه استاندارد در نظر گرفته میشود. به همین دلیل قبل از طراحی دستگاه، کارشناسان و مهندسان آبسازه مقدار املاح و درجه سختی آب محل مورد نظر را آنالیز نموده و دبی آب ورودی و خروجی را محاسبه می کنند. سپس با رعایت استانداردهای بین المللی جنس بدنه، ضخامت، ظرفیت دستگاه و حتی مقدار رزین مورد نیاز را انتخاب و در ساخت دستگاه به کار می برند.

تمام محصولات ارائه شده در آبسازه طراحی اختصاصی داشته و با شرایط محیط و کیفیت خروجی مورد نظر آب تناسب دارند. به همین دلیل این دستگاه ها دارای راندمان بالایی هستند.

فروش سختی گیر رزینی با گارانتی

رعایت استانداردها، استفاده از متریال با کیفیت و طراحی اختصاصی سختی گیر رزینی در آبسازه باعث شده است کیفیت آنها تضمین شده باشد. بعد از طراحی و ساخت و نصب دستگاه برگه گارانتی ارائه شده و این محصولات شامل خدمات پس از فروش نیز می باشند.

تولید سختی گیر رزینی با قیمت مناسب

اگر به دنبال یکی از بهترین شرکت های سازنده سختی گیر رزینی با قیمت مناسب هستید، می توانید آب سازه را انتخاب کنید. چون این مجموعه تولیدکننده اصلی بوده و محصولات خود را بدون واسطه به مشتری عرضه می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید سختی گیر رزینی آبسازه می توانید از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

آدرس: تهران خیابان شریعتی، نبش دستگردی (ظفر)، بن بست افضل، پلاک ۴، واحد ۴

تلفن:

  • ۰۲۱-۲۶۴۱۰۲۴5
  • ۰۲۱-۲۶۴۱۰۲۴4

 

 

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها