بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴

ارز دیجیتال کلایتون یکی از مستقل‌ترین و البته پرسودترین ارزهای دیجیتال است که به سبب قابلیت‌ها و سیستم مستقلی که دارد، سرمایه‌گذاران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. البته لازم به ذکر است که سرمایه‌گذاران برای خریداری یک ارز و فعالیت در پلتفرم آن، به عوامل زیادی توجه می‌کنند. اما به نظر شما این عوامل چیست؟ چه چیزی باعث ترغیب اشخاص به خریداری یک ارز دیجیتال می‌شود؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی ارز دیجیتال کلایتون بپردازیم و این ارز را از تمام ابعاد بررسی کنیم.

ماهیت ارز دیجیتال کلایتون

همانطور که گفتیم ارزهای زیادی در عرصه ارزهای دیجیتال فعالیت دارند. بسیاری از این ارزها دارای شبکه بلاک چین مستقل هستند و بسیاری برپایه بلاک چین‌های دیگر فعالیت دارند، اما ارز دیجیتال کلایتون یکی از مستقل‌ترین ارزهایی است که در این بازار وجود دارد.

اما چرا می‌گوییم این ارز کاملا مستقل است؟

درواقع ارز دیجیتال کلایتون برپایه پلتفرم کلایتن فعالیت دارد و دارای یک پلتفرم و بلاک چین مستقل است. این پلتفرم در سال 2019 و در کره جنوبی و توسط شخصی به نام جیسون هان تولید شد. جیسون هان ارز دیجیتال کلایتون را با کمک شرکت بزرگی به نام kakao و به صورت غیرمتمرکز در دسترس سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال قرار داد.

عملکرد ارز دیجیتال کلایتون

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باعث رشد ارز دیجیتال و پلتفرم کلایتون شد نحوه عملکرد آن بود. درواقع پلتفرم کلایتن مجموعه‌ایی از خدمات و قابلیت‌های کاربردی است که به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند خرید و فروش‌های بهتری داشته باشند.

سرمایه‌گذارانی که از این پلتفرم استفاده می‌کنند، می‌توانند از خدماتی چون: پرداخت آسان هزینه‌ها، معامله ارزهای دیجیتال، استفاده از کیف پول‌های مختلف برای نگه‌داری ارزهای دیجیتال و غیره بهره‌مند شوند.

اجزای پلتفرم کلایتن

همانطور که گفتیم پلتفرم کلایتن مجموعه‌ایی از خدمات کاربردی است که به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند معاملات ارزی راحت و امن‌تری داشته باشند. اما این پلتفرم برای اجرای عملکرد بهتر نیازمند اجزای پرقدرتی است که نقش‌های خود را به درستی ایفا کنند.

پلتفرم کلایتن به صورت کلی دارای سه بخش اصلی است که قرارگیری آنها در کنارهم، باعث ایجاد یک پلتفرم کاربردی شد:

بخش Endpoint nude یا نود پایانی

این بخش از پلفترم کلایتون وظیفه تایید داده‌های معاملاتی، ایجاد تراکنش‌ها و تایید آنها را بر عهده دارد. درواقع این بخش ابتدایی‌ترین و اولین وظایف پلتفرم کلایتون را اجرا کرده و زیرساخت‌های لازم برای بخش‌های دیگر را فراهم می‌کند.

بخش core cell یا هسته سلولی

بخش core cell یا هسته سلولی دومین بخش است. در این بخش تراکنش‌های تولید شده توسط نودهای پایانی تایید شده و اجرا می‌شوند. همچنین این بخش وظیفه ایجاد بلوک‌های kaly را بر عهده داشته و با ایجاد آنها، میزان بلوک‌های موجود در شبکه کلایتون را افزایش می‌دهد!

بخش service chain یا فرایند خدماتی

بخش فرایند خدماتی یا زنجیره خدمات آخرین بخش در پلتفرم کلایتون است. در این بخش تمام داده‌ها و تراکنش‌های ارزی مورد تایید قرار گرفته‌اند. به همین سبب نیاز به اپ‌ها و خدمات مختلف حس می‌شود. بخش فرایند خدماتی اقدام به ایجاد خدمات مورد نیاز برای سرمایه‌گذاران کرده و تمام قابلیت‌های مدنظر آنها را ایفا می‌کند.

نحوه نگه داری از ارز دیجیتال کلایتون

همانطور که تا اینجا مقاله متوجه شدید، ارز دیجیتال کلایتون و پلتفرم آن، ارائه‌دهنده قابلیت‌ها و خدماتی است که فرایند خرید و فروش ارزهای دیجیتال را برای سرمایه‌گذاران راحت‌تر کند، به همین سبب اشخاص زیادی قصد دستیابی به آن را داشته و سعی دارند با ورود غیرقانونی به آن، بسیاری از سرمایه اشخاص دیگر را به سرقت ببرند.

اما برنامه‌نویسان بازار ارزهای دیجیتال کیف پول‌های دیجیتالی را طراحی کرده‌اند که قابلیت پشتیبانی از نواع ارزها و پلتفرم‌های دیجیتال را داشته باشد. ارز دیجیتال کلایتون نیز مانند ارزهای دیگر نیازمند کیف پول‌های دیجیتالی است که به واسطه آن از دسترسی اشخاص سودجو در امان باشد:

· کف پول سخت افزاری لجر(ledger)

· کیف پول سخت افازاری ترزور(trezor)

· کیف پول نرم افزاری کیپ کی(keepkey)

· کیف پول نرم افزاری کینومی(coinomi)

· کیف پول کلایتن (klaytn)

· کیف پول کیکاس (kaikas)

· کیف پول کلیپ (klip)

ارزش ارز دیجیتال کلایتون

تعیین میزان ارزش یک ارز به عوامل مختلفی بستگی دارد. درواقع میزان تقاضای سرمایه‌گذاران نسبت به ارائه یک ارز از جمله عواملی است که نشان می‌دهد آیا یک ارز دارای ارزش زیادی هست یا نه!؟


قیمت لحظه‌ایی ارز دیجیتال کلایتون در زمان نوشتار این مقاله در حدود 0.185 دلار بوده و حدود 561,493,713 واحد از آن ارائه شده است. میزان تغییرات قیمتی این ارز در طول یک روز 1.59+، در طول یک هفته 4+، در یک ماه 5.82+، در دو ماه 27.14+ و در سه ماه 11.63- بوده است.

البته ارزهای دیجیتالی همچون کلایتون که ارائه‌دهنده خدمات اصلی کاربران هستند، به صورت ساعتی هم درگیر تغییرات خواهند شد. میزان تغییرات ارز دیجیتال کلایتون به صورت ساعتی در حدود 0.12- می‌باشد. میزان خرید و فروش‌های این ارز باعث شد که سقف ارائه این ارز در حدود 23,170,637 واحد باشد و 3,031,495,643 سکه از آن در گردش ارزی قرار گیرد.

همانطور که در نمودار قیمت ارز کلایتون مشاهده می‌کنید، این ارز از زمان ارائه تاکنون، دچار تغییرات و نوسان‌های زیادی بوده است. اما همچنان یکی از محبوب‌ترین و پرسودترین ارزهای دیجیتال است که مورد توجه کاربران بازار ارزهای دیجیتال قرار می‌گیرد.

آینده ارز دیجیتال کلایتون

باتوجه به تغییرات و نوسان‌هایی که در بازار ارزهای دیجیتال رخ می‌دهد، هیچگاه نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از آینده ارزهای دیجیتال انجام داد. اما باتوجه به عملکرد آنها و محبوبیتی که نزد کاربران دارند، می‌توان چشم‌اندازی را برای آنها تخمین زد. بسیاری از اقتصاددانان و سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال بر این باورند که ارز کلایتون در سال‌های 2023 و 2024 دچار چندان تغییراتی نخواهد شد. بلکه اعتقاد آنها بر این است که این ارز به سوددهی مشخصی رسیده و پس از آن بدون تغییر به کار خود ادامه می‌دهد.

البته اگر بخواهیم آینده‌ی 5 یا 10 ساله‌ایی را برای ارز دیجیتال کلایتون تخمین بزنیم، باید بگوییم که این ارز می‌تواند در سال‌های آینده با پیشرفت قابلیت‌های خود به سوددهی بسیار خوبی برسد. همچنین کاربران این ارز می‌توانند با استفاده از قابلیت‌های مختلف آن، بسیاری از معاملات ارزی را در زمان کمتری انجام داده و باعث رشد این پلتفرم شوند.

خرید ارز دیجیتال کلایتون

خرید ارز دیجیتال کلایتون یکی از موضوعاتی است که ذهن بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود مشغول کرده است. استفاده از صرافی‌های ایرانی و معتبر(برای مثال صرافی تبدیل) یکی از امن‌ترین و ساده‌ترین شیوه‌های دستیابی به ارز دیجیتال کلایتون است. کابران می‌توانند با مراجعه حضوری به این صرافی یا مراجعه به سایت آنلاین صرافی‌های معتبر از خدماتی همچون خرید ارز دیجیتال کلایتون، خرید و فروش ارزهای دیگر، آموزش فروش بیت کوین، مشاهده میزان کارمزد، انتخاب کیف پول مناسب و غیره بهره‌مند شوند.

کلام پایانی

مهم‌ترین عاملی که باعث شد بازار ارزهای دیجیتال محبوبیت زیادی نزد اشخاص و در تمام دنیا پیدا کند، قابلیت‌ها و مزیت‌ها و البته سودهای خوبی بود که برای کاربران خود به ارمغان آورد. ارزها و پلتفرم‌هایی که در این بازار فعالیت دارند باعث افزایش سود کاربران شده و آنها را در کمترین زمان ممکن به درآمدهای زیادی رساند. ارز دیجیتال کلایتون یکی از کاربردی‌ترین ارزهایی بود که با ارائه خدمات مختلف، توجه کاربران را به سمت خود جلب کرد و با ترغیب آنها به سرمایه‌گذاری در این ارز، بازی دو سر سودی را برای خود و سرمایه‌گذاران ایجاد کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها