بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
امروزه گسترش و پیشرفت تکنولوژی باعث تغییر شیوه کسب و کارها شده است. کسب و کارهای امروز بر بستر اینترنت فعالیت می‌کنند و همچنین سفارش مشتریان خود را از وب سایت‌ها و شبکه‌های مجازی دریافت می‌کنند. بازار لوازم خانگی نیز از این تغییرات در امان نمانده است و دچار تغییراتی در بازار شده است. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که آیا می‌توان لوازم خانگی را از سایت خرید کرد؟ پاسخ به این سوال مثبت است.

در ادامه برای شما وب سایت‌هایی را در ایران و خارج ایران معرفی خواهیم کرد که اقدام به فروش لوازم خانگی در بستر اینترنت کرده‌اند و از موفقیت و محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

به این نکته دقت کنید که قبل از مقایسه قیمت‌ها، از دارا بودن نماد الکترونیک، شرایط گارانتی و اصالت فروشگاه اطمینان حاصل کنید.

بهترین فروشگاه های لوازم خانگی در ایران

فروشگاه هایی که در ادامه برای شما بیان خواهیم کرد داخل ایران فعالیت می‌کنند که علاوه بر نماد الکترونیک، رضایت مشتریان و اصالت کالا را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

دیجی کالا (digikala)

دیجی کالا

دیجی کالا یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه‌های داخل ایران است که علاوه بر لوازم خانگی، اقدام به فروش لوازم دیگری نیز می‌کند. در بخش لوازم خانگی دیجی کالا، برندهایی مانند بوش، باریتون، فیلیپس، تفال، فلر، دلونگی و ... به چشم می‌خورد. قیمت‌های دیجی کالا معمولا تعیین کننده قیمت بازار هستند و به نحوی اطلاعات دقیقی از محدوده قیمت در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از جمله ویژگی‌های مهم خرید از این سایت، گارانتی معتبر، ارسال سریع و درگاه پرداخت را می‌توان مدنظر گرفت.

انتخاب سنتر (entekhab)

این فروشگاه آنلاین، نماینده رسمی برندهای دوو، اسنوا و بست است که علاوه بر رابط کاربری آسان، همیشه سعی داشته قیمت کالاهای خود را به روز نگه دارد. یکی از مزیت‌های این فروشگاه، گارانتی انتخاب سرویس است که روی کالاهای خود لحاظ می‌کند. از ویژگی‌های مهم این فروشگاه می‌توان به نماد الکترونیک، خرید قسطی، ارسال سریع، نصب رایگان و گارانتی معتبر اشاره کرد.

ردکارت (redcart)

ردکارت

یکی از فروشگاه‌های حرفه‌ای و پرمخاطب در زمینه لوازم خانگی و آشپزخانه، فروشگاه لوازم خانگی ردکارت است که برندهایی مانند باریتون، دلونگی، اسمگ، فیلیپس، کوخ، سیج ونینجا را در خود گنجانده است. از ویژگی‌های حائز اهمیت ردکارت می‌توان به نماد الکترونیک، درگاه پرداخت، گارانتی معتبر، ارسال سریع، اصالت کالا، تحویل و نصب رایگان کلیه محصولات اشاره کرد. رضایت مشتری و پشتیبانی 24 ساعته از تعهدات ردکارت نسبت به مشتری است. قیمت کالاها در ردکارت همیشه بروزرسانی می‌شود و به عنوان مرجع در زمینه قیمت‌گذاری لوازم خانگی تبدیل شده است.

بهترین فروشگاه های لوازم خانگی در خارج از ایران

آمازون (amazon)

آمازون

آمازون یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین سایت‌های اینترنتی است که در زمینه فروش لوازم خانگی نیز فعالیت می‌کند. اسم آمازون را تقریبا همه افراد شنیده‌اند و آن را اولین و بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین می‌دانند. نسخه ایرانی آمازون، همان دیجی‌کالا است که در ابتدای این مقاله به آن اشاره شده است. در این فروشگاه شما تقریبا تمام برندهای موجود در بازار لوازم خانگی به همراه قیمت معتبر را نیز مشاهده می‌کنید.

Appliancesonline

یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌های آنلاین لوازم خانگی در استرالیا، فروشگاه appliancesonline است. البته این فروشگاه در گذشته به نام Homeappliances بوده است که به تازگی نام دامنه خود را تغییر داده است اما هنوز هم بیشتر افراد این برند را با نام قدیم خود به یاد می‌آورند.

این وبسایت یکی از بزرگ‌ترین وبسایت‌های لوازم خانگی است و شما می‌توانید تقریبا هر محصولی را در این فروشگاه آنلاین پیدا خواهید کرد. از جمله خدمات ویژه این وبسایت می‌توان به ارسال رایگان، گارانتی برای تمامی محصولات و پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته دانست.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها