بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

لیزر تیتانیوم یکی از پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین دستگاه‌ها جهت لیزر موهای زائد زنان و مردان است که دارای سه طول‌موج متفاوت است. دستگاه لیزر تیتانیوم با تاباندن سه طول‌موج متفاوت به طور هم‌زمان، به عمق لایه‌های پوست نفوذ کرده و موجب می‌شود ریشه موهای زائد از بین برود. در حال حاضر دستگاه‌های لیزر با طول‌موج‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند که دستگاه کاربردی لیزر تیتانیوم یکی از مدرن‌ترین دستگاه‌های لیزر عرضه شده به بازار است. اثربخشی و عملکرد عالی این دستگاه لیزر سبب شده که اکثر کلینیک‌های زیبایی از این دستگاه استفاده کنند.

مدرن ترین دستگاه لیزر؛ دستگاه لیزر تیتانیوم

لیزر تیتانیوم یکی از پیشرفته‌ترین و پرکاربردترین دستگاه‌ها جهت رفع موهای زائد است که از سه طول‌موج الکساندرایت، دایود و اندیاگ برخوردار است. هر یک از این سه طول‌موج برای پوست‌های مختلفی کاربرد دارد. الکساندرایت برای حذف موهای بسیار نازک مثل نواحی پشت لب کاربرد دارد، در مقابل موهای ضخیم نواحی پشت شکم را طول‌موج اندیاگ ریشه‌کن می‌کند. برای ازبین‌بردن موهای معمولی بدن مثل موهای دست‌ها و پاها نیز طول‌موج دایود طراحی شده است.

استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم برای تمامی رنگ‌های پوستی مناسب است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد. لیزر تیتانیوم با برخورداری از سه طول‌موج قوی ملانین‌های پوست را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و به همین جهت برای انواع پوست‌های تیره، سفید، سبزه و... مناسب است. استفاده از این دستگاه برای رفع موهای زائد بدن یک روش ایمن و بدون خطر است که عوارض جدی به همراه ندارد. پزشکان متخصص پوست و مو این دستگاه پیشرفته را بر حسب پوست و وضعیت موی افراد تنظیم می‌کنند؛ فلذا همه افراد می‌توانند بدون دغدغه و نگرانی از آثار مثبت این دستگاه برخوردار شوند. کیفیت بالای این دستگاه سبب شده تا در ردیف پیشرفته‌ترین و بهترین دستگاه‌های لیزر قرار بگیرد.


نحوه عملکرد دستگاه کاربردی لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم در هر شات نقاط گسترده‌ای از بدن را مورد هدف قرار می‌دهد؛ بنابراین با استفاده از این دستگاه، رفع موهای زائد بدن با سرعت عمل بالایی صورت می‌گیرد. این دستگاه از سیستم خنک‌کننده قوی برخوردار است که از آسیب‌رسانی به پوست و سایر عوارض جانبی جلوگیری می‌کند. می‌توان گفت افراد تحت درمان با این دستگاه هیچ نوع دردی را متوجه نمی‌شوند و این یکی از ویژگی‌های مثبت این دستگاه به شمار می‌آید.

لیزر تیتانیوم با سه طول‌موج مختلف به لایه‌های عمیق پوست نفوذ می‌کند. برای رفع موهای زائد افرادی که دارای پوست روشن هستند از طول‌موج الکساندرایت باقدرت 755 نانومتر استفاده می‌شود. طول‌موج دایود با موج 810 نانومتر بیشتر برای ریشه‌کن‌کردن موهای زائد افراد دارای پوست تیره کاربرد دارد. طول‌موج اندیاگ با موج 1064 طول‌موج سوم به‌کاررفته در این دستگاه است که نسبت به دو طول‌موج قبل قوی‌تر بوده و جذب لایه‌های زیرین پوست می‌شود. این طول‌موج با سرعت نفوذپذیری بالا فولیکول‌های پوست را هدف قرار می‌دهد و به‌این‌ترتیب در کاهش کبودی و سوختگی‌های بدن مؤثر است.

نحوه عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم به این گونه است که با حرکت‌دادن روی نقاط موردنظر بدن موجب ایجاد هوای نسبتاً گرمی روی پوست می‌شود. ناگفته نماند سیستم خنک‌کننده که در این دستگاه تعبیه شده با تولید باد خنک در متعادل ساختن این هوا تأثیر بسزایی دارد. هنگامی که پالس‌های نیروی لیزر به ریشه‌های عمیق مو نفوذ می‌کنند موجب ازبین‌بردن موهای زائد بدن می‌شوند. انرژی حاصل شده از سه طول‌موج با جذب‌شدن به فولیکول‌های پوست آن‌ها را نابود کرده و از رشد مجدد موها جلوگیری می‌کند.

ویژگی‌ های دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم دارای مشخصات و ویژگی‌هایی است که این دستگاه را نسبت به سایر دستگاه‌های لیزر موهای پرزی و زائد متمایز می‌کند. ویژگی‌های مهم این دستگاه که موجب برتری آن نسبت به دستگاه‌های لیزر موجود در بازار شده است به شرح زیر است:

· دستگاه لیزر تیتانیوم با دارابودن سه طول‌موج برای همه انواع تایپ‌های پوستی مناسب است.

· توان داخلی پاور دستگاه تیتانیوم 3000 وات است؛ یعنی تیتانیوم یک دستگاه با توان بسیار بالا است.

· دمای سیستم خنک‌کننده این دستگاه تا منفی 20 درجه پایین می‌آید.

· این دستگاه دارای سیستم‌عامل اندروید است.

· دارابودن صفحه‌نمایش 15 اینچ با تاچ حرارتی

· این دستگاه دارای کولینگ ثانویه و کمکی مجهز به چیلر برقی است.

· لیزر تیتانیوم دارای استابلایزر داخلی است.

· این دستگاه دارای 20 عدد لیزر بار 60 واتی در ابعاد چهار سانتی‌متری از برند آمریکایی کوهرنت که در مجموع 1200 وات می‌شود.

· دارای دو هندپیس قدرتمندی است که در تسریع روند درمان مؤثر است.

مزایای دستگاه مدرن لیزر تیتانیوم

دستگاه تیتانیوم دارای مزایای فوق‌العاده‌ای است که در زیر به‌صورت موردی به برخی از آن‌ها اشاره شده است. این دستگاه علاوه بر مزایای بیان شده در زیر از قیمت مناسبی هم برخوردار است. امروزه کلینیک‌های معتبر که خدمات لیزر انجام می‌دهند در میان تجهیزات لیزر خود، از دستگاه لیزر تیتانیوم به عنوان یک دستگاه کاربردی استفاده می‌کنند. مرکز لیزر مروارید یکی از مراکزی است که با استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم و همچنین دستگاه‌های پیشرفته دیگر، بهترین خدمات لیزر با تاثیرگذاری بالا را به مراجعه کنندگان خود هدیه می‌دهد. از جمله مزایای این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· تسریع روند درمان

· قابل استفاده برای انواع پوست

· عدم داشتن درد در حین درمان و بعد از آن

· قابلیت استفاده برای نقاط مختلف بدن

· ازبین‌بردن فولیکول‌های مو به‌صورت کامل

· مجهز به سیستم خنک‌کننده قوی

· بهره‌مندی از طول‌موج‌های مختلف برای انواع پوست

تعداد جلسات درمانی مورد نیاز دستگاه تیتانیوم

عوامل بسیاری مانند این که مو کجاست، چقدر ضخیم است و رنگ پوست و انتخاب مراکز لیزر معتبر می‌تواند در تعیین تعداد جلسات لیزر مؤثر باشد؛ ولی باید توجه داشته باشید که با هر جلسه درمان شاهد کاهش دائمی در تعداد موهای خود در ناحیه تحت درمان خواهید بود. اصولاً به 6 الی 8 جلسه درمانی با دستگاه لیزر تیتانیوم برای کاهش دائمی تعداد موها تا بیش از 80 درصد نیاز است. در عرض 6 ماه از آخرین نوبت درمان این کاهش 80 درصدی قابل‌مشاهده خواهد بود. در کل باید گفت که تنها با چند جلسه درمان می‌توانید یک‌بار برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوید.

جمع‌بندی

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از پرکاربردترین و مدرن‌ترین دستگاه‌ها برای رفع موهای زائد بدن است. این دستگاه با برخورداری از سه طول‌موج متفاوت قابلیت استفاده برای انواع پوست را دارد. کیفیت بالا و کاربرد بسیار این دستگاه موجب شده که در بسیاری از کلینیک‌های زیبایی و پزشکی مورداستفاده قرار بگیرد. دستگاه کاربردی لیزر تیتانیوم دارای سیستم خنک‌کننده قدرتمندی است که با فناوری خنک‌کننده خود از گرم‌شدن بیش از حد پوست جلوگیری می‌کند.

همچنین این دستگاه در هر شات محدوده وسیعی از موهای زائد بدن را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و موجب تسریع مدت‌زمان لیزر در هر جلسه درمان می‌شود. لیزر بدون درد و ناراحتی از جمله مزایای دستگاه تیتانیوم است و با چند جلسه استفاده از این دستگاه می‌توان شاهد نتایج رضایت‌بخشی لیزر در نواحی مختلف بود. باتوجه‌به عملکرد فوق‌العاده دستگاه لیزر تیتانیوم می‌توان این دستگاه را یک روش بی‌خطر و ایمن برای لیزر موهای ضخیم بدن دانست. مرکز لیزر مروارید یکی از معتبرترین مراکز لیزر واقع در تهران است که با استفاده از بهترین تجهیزات و کادر درمان مجرب بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد.

در آخر پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر به سایت ما سر بزنید: www.laser-morvarid.com


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها