بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲


خرید آنلاین بیمه با توجه به این که باید قبل از خرید انواع بیمه نامه اطلاعات کافی درباره آن رشته بیمه ای و شرکت های ارائه کننده را داشته باشید، شاید کار سختی به نظر بیاید. اما همراهی کارشناسان بیمه می تواند شما را در این انتخاب همراهی نماید. در ادامه می خواهیم به بررسی روند خرید آنلاین انواع بیمه نامه بپردازم.


مراحل خرید آنلاین بیمه

  • انتخاب رشته بیمه ای مورد نظر ( بیمه بدنه – بیمه ثالث- بیمه مسافرتی – بیمه عمر و ...).
  • همراه داشتن مدارک مورد نیاز برای خرید انواع بیمه نامه (مثلا کارت ملی بیمه گذار و ...).
  • وارد کردن اطلاعات مورد بیمه و مدارک در سامانه خرید آنلاین بیمه
  • مشاهده و مقایسه قیمت و شرایط انواع بیمه نامه
  • انتخاب شرکت و بیمه نامه مورد نظر
  • تکمیل اطلاعات نهایی و خرید بیمه نامه
  • صدور بیمه نامه و ارسال بیمه نامه به آدرسی که در بیمه نامه درج شده

خرید آنلاین بیمه را از کدام سایت ها انجام دهیم؟

با توجه به شرایطی که سامانه های خرید آنلاین بیمه دارند، می توانید با توجه به سابقه و شرایط بیمه نامه ای که می خواهید خریداری نمایید، می توانید بیمه نامه تان را آنلاین خریداری نمایید. سامانه هایی از قبیل بیمه تایم از جمله بهترین سامانه های خرید آنلاین بیمه هستند.

نکات مهم انتخاب سامانه خرید آنلاین بیمه

سامانه ای را برای این کار انتخاب نمایید که سابقه فعالیت بیشتری را داشته باشد.

بیمه نامه خود را از سامانه ای تهیه نمایید که کارگزار رسمی بیمه مرکزی باشد و بی طرفانه بیمه نامه شما را صادر نماید.

ارائه مشاوره قبل از خرید، در هر رشته بیمه ای به صورت تخصصی یکی از مهمترین موارد در انتخاب سامانه خرید آنلاین بیمه می باشد.

همراهی در پرداخت خسارت از جمله مهمترین موارد انتخاب و خرید آنلاین بیمه می باشد که بیمه تایم این همراهی را در همه رشته های بیمه ای ارائه می کنند.

استعلام و خرید آنلاین بیمه از بیمه تایم

برای استعلام و خرید آنلاین بیمه از سامانه بیمه تایم می توانید درخواست خریدتان را در سامانه بیمه تایم ثبت نمایید. کارشناسان بیمه تایم شما را در این خرید همراهی می نمایند. بعد از خرید بیمه نامه در زمان خسارت هم می توانید به صورت آنلاین و تلفنی از همه خدمات سامانه بیمه تایم استفاده نمایید.

راه های ارتباطی با بیمه تایم از طریق سایت بیمه تایم به آدرس BimeTime.com و تماس با شماره 02188243828 می باشد. ثبت خرید بیمه از بیمه تایم می تواند یکی از لذت بخش ترین خرید های بیمه ناه باشد چراکه می توانید آگاهانه بهترین نوع بیمه نامه را انتخاب و خریداری نمایید.

برچسب ها : خرید آنلاین بیمه

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها