بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸

در طول تاریخ، همواره دلایلی مانند جنگ، مشکلات اقتصادی، کمبود شغل واز دلایل مهاجرت افراد به خارج از وطنشان بوده است. هر چند در گذشته، مهاجرت تقریباً بدون برنامه ریزی و پیش آگاهی انجام میشد؛ اما این روزها، افراد تحت عناوین مختلف (تحصیلی، کاری، پناهندگی، سرمایهگذاری، تولد فرزندان و ازدواج و…) با تحقیقات گسترده و جمع آوری اطلاعات، اقدام به مهاجرت میکنند. از سوی دیگر افراد زیادی به دلایل مختلف ترجیح میدهند که کار را به کاردان بسپارند و از طریق موسسات مهاجرتی اقدامات لازم جهت انجام امور مهاجرتشان به خارج از کشور را انجام دهند.

در این میان، موسسه مهاجرتی سفر امن طلایی با گستردگی و امکانات بسیار وسیعی که در اختیار افراد قرار میدهد، سهم بسیار زیادی در ارائه اطلاعات به افراد دارد.

کسانی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند می توانند با کارشناسان جیاستی ویزا ارتباط برقرار بکنند تا با توجه به مدارک خود قدم درست را در این راه بردارند.
در این راستا و به منظور ارائه راهکارهای مؤثر و کاربردی به افرادی که قصد مهاجرت دارند، قصد داریم تا با توجه به مدارک افراد مشاوره تخصصی مهاجرتی را به شما بدهیم.

موسسه مهاجرتی سفر امن طلایی بشماره ثبت 55632 و دارای نماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن تجارت از سال 1392 بطور تخصصی در زمینه مهاجرت، اخذ ویزا، مهاجرت تحصیلی و مهاجرت سرمایه گذاری به کشورهای اروپایی و آمریکایی شروع به کار کرده و دارای تجربیات فراوانی در این زمینه است و به افرادی ک قصد مهاجرت دارند با توجه به مدارکی که افراد دارند مشاوره تخصصی در زمینه نوع مهاجرت فرد ارائه میدهد.


کارشناسان حرفه ای کارگروه تخصصی موسسه مهاجرتی سفر امن طلایی (gstvisa) تحت نظارت مدیریتی که تجربهی وی از سال 1392 بوده و دارای تحصیلات تخصصی و عالیه در رشته مدیریت گردشگری بین الملل است ، میکوشند تا آسان ترین و نزدیک ترین راه ممکن را برای وارد شدن شما به دنیایی مدرن و پرآرامش فراهم سازند.

ما خود را جدا از شما نمی دانیم

به همین دلیل خود را آماده کرده ایم تا بتوانیم ناهمواریها را برای رسیدن به آرزوهایتان از پیش رویتان برطرف نموده تا شما بتوانید با راحت ترین شکل ممکن به اهدافتان برسید.

برای آسان شدن کار و راحت شدن راه شما، دوست داریم تا شما با آگاهی کامل در این راه قدم بردارید، به همین دلیل، ابتدا و قبل از انجام هرگونه اقدامی، با توجه به نوع مهاجرت، شما را با خلاصه ای از سابقه و آینده خویش آشنا ساخته تا شما بتوانید با توجه به شرایط و مدارکتان، بهترین تصمیم را برای دریافت نوع ویزا و مهاجرت به خارج بگیرید.

امید ما این است که روزی فرا برسد تا ایرانیها بتوانند بدون دریافت ویزا به راحتی به تمام کشورهای دنیا سفر کنند.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها