بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

لوازم چاه ارت

تجهیزات چاه ارت را که در سیستم ارتینگ کاربرد دارد را میتوان به دو صورت حفر چاه ارت و راد کوبی انجام داد. در اجرای حفر چاه باید حتما از سبد مسی و صفحه ارت مسی و یا گالوانیزه استفاده کرد. و باید سیم ارت به صفحه مسی چاه ارت در سه نقطه جوش کدولد زده شود تا محل اتصال سیم و صفحه سولفاته نکند.

همچنین برای کارایی بهتر چاه ارت از همبندی کردن سیم ارت به فونداسیون یا میلگرد (آرماتور) استفاده میشود. قیمت تجهیزات و لوازم مسی و گالوانیزه چاه ارت کاملا در سایت خانه مس ایران به روز می باشد.

مزایا چاه ارت

· حذف کردن ولتاژهای اضافی

· ایمن سازی پست‌ها برق

· حفاظت از جان انسان

· حذف اضافه ولتاژ

· حذف اثرات صاعقه در آن قسمت

· حفاظت از وسایل و تجهیزات

· فراهم کردن شرایطی امن برای کارگران و زندگی

· حفاظت از تجهیزات الکترونیکی

· جلوگیری از خرابی دستگاه‌ها

· حفاظت از وسایل و تجهیزات الکترونیکی

· ایمن‌سازی سیتم کنترل‌کننده

میله ارت

۵ نمونه میله ارت در بازار وجود دارد که بر اساس نیاز انتخاب و استفاده می شوند

۱- میله ارت کاپرباند یا همان روکش دار و سوالی که اکثرا از ما می پرسند این است که اگر از این میله ها در مکان های سخت استفاده کنیم، آیا میله آسیب می بیند؟

جواب: خیر و تحت هیچ شرایطی آسیب نمی بیند. توجه بفرمایید، میله ارت روکش مس با تکنولوژی خاصی تولید می گردد که باعث شده لایه مس با مغز فولادی پیوندی مستحکم بر قرار کند که جدا شدن آن امکان پذیر نمی باشد. در ضمن پر فروش ترین میله های ارت، میله ارت کاپرباند می باشد.

۲- میله ارت اتمایز یا مس اندود: این میله ارت در مناطقی استفاده می شود که خاک نرم تر است پس برای استفاده در مناطق سخت توصیه نمی شود.

۳- میله ارت کاپر شیلد که اصلا توصیه نمی شود ولی در بسیاری از مکان ها به علت پایین بودن قیمت، آن استفاده می شود. این میله ها به سرعت اکسید می شوند.

۴- میله ارت تمام مس: فقط برای مناطق با خاک مناسب و نرم مورد استفاده قرار می گیرد. ولی نمی تواند در حد صفحه مسی عمل کند.

۵- میله ارت استنلس استیل: میله های استیل، مقاوم در برابر خوردگی هستند پس برای مناطقی که رطوبت بالایی دارند استفاده می شوند.

دریچه چاه ارت

حوضچه ارت برای بررسی و حفاظت ها در دسترس است. این حوضچه ها در انواع بتونی، فایبر گلاس و پلی اتیلن تولید شده اند.

راندوایر گالوانیزه

در سیستم های همبندی و ارت ساختمان از راند وایر استفاده می شود. راندوایر انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها راند وایر گالوانیزه می باشد. که در این مقاله به بررسی راندوایر گالوانیزه می پردازیم. از این نوع راندوایر برای سیستم های همبندی استفاده می شود. گالوانیزه نسبت به مس قیمت بسیار مناسب تری دارد.

کلمپ ارت

پر فروش ترین کلمپ ها ارت، سی کلمپ ها و کلمپ های متصل کننده سیم ها به یکدیگر و سازه ها می باشند. در زیر لیست قیمت پر فروش ترین کلمپ ها درج شده . برای اطلاعات بیشتر می توانید هم اکنون با مشاوران آرک صنعت تماس بگیرید.

تسمه گالوانیزه

تسمه گالوانیزه از در واقع برشی از سطح مقطع فلز استیل روی ساخته شده است. تسمه استیل در در قطعه سازی و صنایع کاربرد زیادی دارد. تسمه استیل نسبت به تسمه های طنابی دارای مقاومت و تحمل بار بیشتری می باشد.

قیمت تجهیزات ارت

قیمت‌ تجهیزات چاه ارت به معیارهای مختلفی بستگی دارد و یکی از عوامل تعیین‌کننده قیمت این ابزارها نوع جنس مواد آنها می‌باشد. موارد دیگر نظیر عمق چاه، طول سیم‌ها، اندازه‌های صفحه مسی، کیفیت ساخت، گارانتی عوامل تعیین‌کننده قیمت تجهیزات چاه‌ ارت می‌باشد.

باتوجه‌به گزینه‌هایی که خدمتتان عرض نموده‌ایم باید این نکات را در نظر بگیرید که آیا امکاناتی که یک چاه ارت در اختیارتان قرار می‌دهد از لحاظ اقتصادی مقرون‌به‌صرفه است که آنها را راه‌اندازی کنید.

زیرا اگر از این نوع سیستم‌ها استفاده نکنید باعث ایجاد خسارات به دستگاه‌های گران‌قیمت برقی ناشی از اتصالات برق خواهد شد. قطعاً این روزها از قیمت‌های محصولات و کالاهای برقی منزل آشنایی دارید و می‌دانید که تهیه آنها هزینه‌های گزاف زیادی را می‌طلبد پس با ذکر این توضیحات به اهمیت سیستم چاه ارت پی خواهید برد.

خرید تجهیزات ارتینگ

خرید انواع تجهیزات چاه ارت با کیفیت بالا بسیار حائز اهمیت است، امروزه باتوجه‌ به نوسانات و جریان‌های خطا و قطعی وصلی‌های مکرر برق باعث شده تا افراد به فکر ایجاد یک سیستم ارت بیفتند که در خرید لوازم آنها باید دقت کافی بکنیم.

ما فروش انواع تجهیزات و ابزارهای چاه ارت شامل انواع صفحه مسی در ضخامت‌های مختلف، میله ارت، موادکاهنده، صاعقه‌گیر، قالب کدولد، سیم ارت روکش‌دار و بدون روکش، انواع کلمپ و …را برعهده داریم.

کلیه تجهیزات و ابزارهایی که توسط ما ارائه می‌شوند از بهترین جنس و با کیفیت اصلی می‌باشند و اکثر محصولات با گارانتی ارائه می‌گردند. شما برای خرید هرکدام از تجهیزات سیستم ارت به طور تخصصی و فنی می‌توانید با کارشناسان ما مشورت کرده و سپس اقدام به خرید نمایید.

فروش انواع تجهیزات چاه ارت با کیفیت و قیمت مناسب و بدون واسطه انجام می‌گیرد و شما می‌توانید برای خرید انواع ابزارها و امکانات چاه‌های ارت و لوازم موردنیاز سیستم ارتینگ و مشاوره درباره هرکدام از محصولات با کارشناسان ما صحبت نمایید.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها